YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> برنامه ریزی کنکور
زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:45 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 13
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 189
عضویت: 28 /11 /1400
شناسه یاهو: https://t.me/moshaverane_barttar
برنامه ریزی کنکور
برنامه به معنای فاصله و راهی است که هر شخص باید آنرا مداوم، حساب شده، منطقی و جهت دار طی کند تا به هدف خود دست پیدا کند. به بیان ساده همان نقشه کشیدن برای رسیدن به مقصد است که با تعیین کردن هدف مناسب، امکانات و محدودیت هایی که برای رسیدن وجود دارد یا ممکن است به وجود آید، تنظیم شود. قدمت برنامه ریزی درسی به گفته پرفسور ولیام هنری شوبرت مولف کتاب های برنامه ریزی درسی به زمانی برمی گردد که انسان ها در جستجو آموزش میراث گذشتگان بودند.برنامه ریزی برای کنکور سراسری اولین کار و اساسی ترین راه رسیدن به این هدف است. موفقیت در هر کاری از جمله قبولی در کنکور نیاز به برنامه منظم و منسجم دارد. برای داشتن یک برنامه درسی مناسب، باید لیستی از ساعات آزاد و ساعات پر مانند زمانی که سرکلاس هستید، وقت ناهار و شام و تایمی که آزاد هستید و... تهیه کنید. باید توجه داشته باشید که برنامه باید با توجه به روحیات و شرایط شما تنظیم شود تا قابل اجرا کردن باشد در غیر این صورت، نتیجه خوبی حاصل نمی شود و گاهی نیز ممکن است ما را از مسیر موفقیت دور کند.
شرکت در کنکور و قبولی در این آزمون مهم، یکی از اهداف دانش آموزان است و لازمه رسیدن به هر هدفی، برنامه ریزی و پشتکار می باشد. برای برنامه ریزی کنکور باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت، به طور مثال با توجه به برگزاری دو کنکور در یک سال و تاثیر شگرف سوابق تحصیلی، باید وضعیت تحصیلی داوطلب نیز در نظرگرفته شود، چون برنامه ریزی برای داوطلبانی که همزمان مدرسه می روند با سایر متقاضیان، متفاوت خواهد بود. همچنین باید به عملی بودن برنامه که یکی از اصول مهم برنامه ریزی است، نیز توجه کرد پس در نتیجه برنامه ریزی برای کنکور سراسری نباید غیر واقعی و کمال گرایانه باشد.


منبع: برنامه ریزی خیلی خوب کنکور

پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی