YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> جارو برقی سنتی یا جاروبرقی رباتیک
زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:23 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 12
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 17
عضویت: 28 /9 /1402
جارو برقی سنتی یا جاروبرقی رباتیک
متأسفانه همه ما باید برای تمیز کردن با جاروبرقی خود وقت بگذاریم، اما در مورد جاروبرقی روباتی اینطور نیست. جاروبرقی رباتیک شیائومی

آیا جاروبرقی ربات شما می تواند جایگزین جاروبرقی عمودی شود؟ نه دقیقا برای بررسی قیمت جارو رباتیک شیائومی به سایت آرین تیک مراجعه فرمایید . در حالی که جاروبرقی ربات می تواند گرد و غبار و زباله های روزمره را جمع کند، به اندازه همتایان راست خود قوی نیست. به همین دلیل، بهتر است از جاروبرقی خود تعریف کنید. هر چند با مزایای خود همراه است. ربات جاروبرقی را می توان بر اساس یک برنامه تنظیم کرد، بنابراین به طور خودکار تمیز می شود. برخی حتی می توانند خود را از طریق پایه شارژ خالی کنند. هنوز مطمئن نیستید که جاروبرقی رباتی برای شما مناسب است یا خیر؟ در اینجا عواملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که آیا جاروبرقی ربات ارزش آن را دارد یا خیر.
جارو رباتیک دریم


روی زمین شما چیست؟ قیمت جارو رباتیک شیائومی
قبل از خرید هر نوع جاروبرقی، جاروبرقی یا حتی Swiffer، به این فکر کنید که قصد دارید چه چیزی را تمیز کنید. آیا خانه شما پر از کفپوش یا فرش دیوار به دیوار است؟ آیا قسمت مرکزی اتاق نشیمن یک فرش ضخیم شگ است؟ آیا چندین دهه مشمع کف اتاق آستانه بزرگی برای آشپزخانه شما ایجاد کرده است؟

جاروبرقی‌های روباتی مدرن عملکرد بهتری در سطوح مختلف دارند و به ندرت به یک اتاق کاملاً روشن برای انجام کار خود نیاز دارند. مدل هایی مانند Roborock S4 Max و iRobot Roomba 694 حتی قادر به تشخیص خودکار فرش و افزایش مکش هستند. در آزمایشگاه ما، عملکرد جاروبرقی ربات را هم روی فرش سخت و هم روی فرش کم پرز آزمایش می‌کنیم، زیرا بسیاری از جاروبرقی‌ها روی یکی بهتر از دیگری عمل می‌کنند.
اکثر جاروبرقی های ربات قادر به بالا رفتن از آستانه های ارتفاع متوسط ​​هستند، اما شما می خواهید آستانه خود را اندازه بگیرید و مشخصات ربات را بررسی کنید.
با این حال، فرش های شگ هنوز یک نه سخت هستند. برس‌های غلتکی روی ربات ممکن است به فرش آسیب بزنند و چرخ‌های آن فاصله کافی برای رانندگی آسان روی فرش را ندارند. علاوه بر این، ربات احتمالاً گیر می کند زیرا شگ سنسورهای آن را مسدود می کند.

چه کسی در خانه شماست؟
اعضای خانواده پشمالو یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری در جاروبرقی ربات هستند. جاروبرقی مکرر گرد و غبار، شوره و مو را از بین می برد و از ریزش آن به فرش جلوگیری می کند.


در نظر بگیرید که هر هفته چقدر زمان صرف جاروبرقی می کنید تا با همگام شوید. فراموش نکنید - فیدو اغلب تنها ریزگرد در خانه نیست. تعداد دخترانی که موهای بلند دارند از پسران خانه من بیشتر است و من به طور معمول همه جا مو پیدا می کنم - خوشبختانه جاروبرقی ربات بیشتر آنها را جمع می کند. جاروبرقی رباتیک شیائومی

چقدر می خواهید برای تمیز کردن وقت بگذارید؟
یکی از تفاوت‌های مهم بین جاروبرقی‌های روباتی و جاروبرقی‌های سنتی: از آنجایی که آنها اجسام بدون سرنشین هستند، سعی می‌کنند هر چیزی را که در مسیرشان وجود دارد، بردارند. این بدان معناست که بچه ها - یا به احتمال زیاد، شما - باید قبل از رها کردن ربات، اتاق هایشان را تمیز کنید. اگر فرزندانتان لگو و سایر اسباب‌بازی‌ها را در اطراف خود جا می‌گذارند، حتماً قبل از رها کردن جانور تمیزکننده، آنها را از سر راه خود بردارید. (حتما نکات ما را برای استفاده از جاروبرقی ربات برای بهترین عملکرد بررسی کنید). جارو رباتیک شیائومی S10
جاروبرقی رباتیک s10t



پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 11:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی