YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> پیگیری مشکلات و شکایات شما از دیجی کالا
زمان جاری : شنبه 08 مهر 1402 - 7:12 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





پرسش و پاسخ همنوعان

فصل گردش  گردشگری  سفر  بلیط  ایرانگردی  جهانگردی  هتل  خرید بلیط آنلاین  iran tour  گردشگری

تعداد بازدید 27
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 66
عضویت: 23 /9 /1400
پیگیری مشکلات و شکایات شما از دیجی کالا

در این مقاله سعی می کنیم تا در خصوص مشکل و شکایت شما از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا راهنمایی های لازم را انجام دهیم و به سریع ترین شکل ممکن آن را حل نماییم.

پاسخ به سوالات و یا جستجوهایی سوالاتی توسط کاربران در گوگل نظیر:
آدرس و شماره تلفن دیجی کالا، نارضایتی از دیجی کالا، پشتیبانی دیجی کالا مرجوعی، تخلفات دیجی کالا، کلاهبرداری دیجی کالا، تخفیف ها و حراج های جعلی و غیرواقعی، حراج جمعه سیاه، تاخیر در تحویل کالا، عدم تحویل کالا، آسیب دیدن کالا هنگام حمل، ارسال کالای متفاوت از کالای سفارشی، تفاوت در کمیت و یا کیفیت کالای سفارشی و کالای تحویلی، مرجوعی کالا
شفافیت هوشمندانه ترین راهکار:
یکی از بهترین راهکارهای ممکن که توسط مصرف کنندگان در دیگر کشورها انجام می شود، ثبت شکایات خود در سایتهایی هست که آن را به صورت شفاف نمایش داده و باعث ایجاد الزام برای حل آنها می گردند و شما می توانید این امکان و تجربه را در ایران در همین سایت فرابازار داشته باشید.
از این لینک می توانید شکایت و یا نظر و تجربه خودتان را در مورد دیجی کالا در پلتفرم فرابازار ثبت نمایید و نظرات و شکایات دیگران و امتیازات رضایت مشتری را بررسی کنید.
​بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت رمز یکبار مصرف بانک ملی
درباره دیجی کالا:
دیجی کالا بزرگترین و یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که خدمات ارزنده ای ارائه می دهد، اما در چند سال اخیر و با رشد چشمگیر این برند، نارضایتی ها، اعتراضات و شکایات گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. فارغ از خدمات ارزشمند این برند، اما واقعیت دنیای تجارت و اقتصاد حکم دیگری دارد: هر کجا رقابت کاهش یافت و آهسته آهسته انحصار شروع شد، کیفیت بازار و خدمات پس از فروش و رضایت مشتری در آن بازار کاهش خواهد یافت. بنابریان علاوه بر ایجاد فضای رقابتی لازم است که شهروندان با کنشگری و استفاده از راهکارهای هوشمندانه، شفافیت مناسبی در فضای کسب و کار و میزان رضایت مشتریان و نحوه تعامل و ارتباط شرکت ها با مشتریانشان را ایجاد نمایند تا وضعیت بازار بهبود یابد.
تلفن شکایات، پشتیبانی و خدمات مشتریان دیجی کالا:
طرح و ثبت شکایت از دیجی کالا البته با توجه به شبکه گسترده خدمات مشتریان آن کار سختی نیست و با تماس مرکز پشتیبانی دیجی‌کالا به شماره ۶۱۹۳۰۰۰۰-۰۲۱ می توانید آن را پیگیری کنید.
از از طریق آدرس ایمیل info[at]digikala.com هم می توانید شکایت های خود را ثبت و پیگیری نمایید.
اما در برخی از مواقع به علت حجم کاری بسیار بالای این مرکز می تواند روند پیگیری و پاسخگویی آن را با کندی مواجه کند.
بیشتر بخوانید: معرفی دیدئو؛ سرویس جستجوی ویدئو در سراسر وب
مشکلات و شکایات دیگر مشتریان و مصرف کنندگان:
نگاهی به عناوین و موضوعات شکایت از دیجی کالا و یا شکایت از هر برند و فروشگاه اینترنتی می تواند دید بهتری به ما در به نتیجه رساندن شکایت هایمان داشته باشد.
شکایت از گرانفروشی، شکایت از عدم تحویل محصول و یا تحویل دیر هنگام محصول، شکایت از تبلیغات خلاف واقع، عدم وجود محصول در بسته ارسالی، تخفیفات غیرواقعی، مرجوعی کالا،
شکایت از هر موضوعی در رابطه به حقوق مصرف کنندگان در فرابازار امکان پذیر است و میتوانیم از راهنمایی و تبادل تظر با سایر مصرف کنندگان استفاده نماییم.
علاوه بر این مسیرها و روش های شکایت از دیجی کالا، از طریق اتحادیه کسب و کارهای مجازی، اینماد و یا تعزیرات نیز می توان شکایات مربوط به این حوزه را ثبت نمود.

یکشنبه 07 خرداد 1402 - 11:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی
  • تماس با ما | پیگیری مشکلات و شکایات شما از دیجی کالا | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS