برای بهبود سئو وبسایت چند قدم را پیشنهاد می کنیکه انجام هر کدام می تواند به شما کمک کند.
1- آموزش سئو :
آموزش سئو یکی از مباحث آموزشی مهم در زمینهی دیجیتال مارکتینگ است. هر شخص و یا کسب و کاری که فعالیت آنلاین دارد و میخواهد خدمات و محصولاتی که ارائه میدهد بهتر دیده شوند، باید برای فراگیری سئو زمان بگذارد.
سئو چیست؟
عبارت Search Engine Optimization به معنای: «بهینه سازی برای موتور جستجو» و مخفف آن (SEO) است که در زبان فارسی نیز به آن “سئو” یا اِس ای او گفته میشود.
سئو آنقدر در زبان فارسی خوب جا افتاده که به زحمت میتوان یک معنای مستقل فارسی برای آن یافت. در زبان فارسی معمولاً به مفهوم “بهینهسازی برای موتورهای جستجو ” مورد استفاده قرار میگیرد که خیلی رایج نیست.
هدف از آموزش سئو چیست؟
تکمیل فرایند آموزش سئو وردپرس برای هر کسی که در فضای وب فعالیت دارد ضروری است. اگر شما نویسندهی یک مقاله یا داستان هستید یا قصد دارید محصول یا خدمتی ارائه دهید، برای دیده شدن در فضای وب به سئو نیاز دارید.
با استفاده از سئو شما به موتورهای جستجو ، از همه مهمتر موتور جستجو گوگل میگویید که: ببین گوگل عزیز، من یک مقاله یا داستان نوشتم، لطفاً آن را ببین.
یا میگویید: گوگل جان! من چندتا محصول خوب دارم. میخواهم آنها را بفروشم. الان روی سایتم قرار دارند، لطفاً آنها را ببین.
هدف از آموزش سئو دقیقاً همین است که بتوانید با گوگل صحبت کنید، بگویید که هستید و او باید شما را ببیند.
گوگل و هر موتور جستجوی دیگری به افرادی که آموزش سئو دیدهاند و آن را به کار میبرند علاقه دارد. آنها را میستاید و صفحات سایتشان را با جان و دل ایندکس میکند.
تولید محتوا(توسط خودتان یا برون سپاری و سفارش تولید محتوا به دیگران)
تولید محتوا؛ برگ برنده شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ
کافی است نگاهی ساده به اینترنت بیندازید تا متوجه شوید که تمام فضای آن را محتوا فراگرفته است. امروزه اصلیترین راه بسیاری از کسبوکارها، اینفلوئنسرها، سایتها و صفحات شبکههای اجتماعی برای ایجاد جریان درآمدی، بحث تولید محتوا است. همین موضوع خود بهتنهایی اهمیت سفارش تولید محتوا را نشان میدهد.
اگر صاحب کسبوکار هستید میدانید که محتوای عالی، کلید موفقیت در تمام تعاملات آنلاین شما است. محتوا باعث میشود که مخاطبتان بتوانند در بین میلیونها سایت مشابهی که وجود دارد شما را پیدا کنند. تفاوتتان با دیگر سایتهای موجود را تشخیص دهند و اگر محتوای خوبی داشته باشید وبسایت شما را انتخاب کنند.
دنیای اینترنت بهسرعت در حال پیشرفت و حرکت است. افرادی در این دنیای بزرگ موفق خواهند شد که بتواند محتوای باکیفیتتری نسبت به دیگران داشته باشند. مسئلهی اساسی در این میان این است که همه دانش یا زمان کافی برای تولید محتوای باکیفیت ندارند. به همین دلیل آژانسها و شرکتهای دیجیتال مارکتینگ به وجود آمدند تا سفارش تولید محتوا متناسب با نیاز و کار خود را به آنها بسپارید.
هدف نهایی از مارکتینگ و بازاریابی محتوایی درواقع معرفی محصول یا خدمات به مشتری به بهترین شکل ممکن است. بهنحویکه نظر مخاطب را جلب کند و به او این اطمینان را بدهد که در حال انتخاب بهترین گزینه موجود است. بنابراین محتوایی که آنقدر جذاب باشد که بتواند مشتری را جذب کند، برگ برنده شما در رقابت با سایرین خواهد بود.
خرید رپورتاژ
خرید رپورتاژ آگهی عبارت است از استفادهی دائمی از اعتبار سایتهای معتبر، در ازای پرداخت هزینه به آنها. این نکته را بهخاطر داشته باشید که رپورتاژ آگهی با درج بنر تبلیغاتی در سایتها که اغلب جذابیتی برای کاربران به همراه ندارند متفاوت است.
دلایل اهمیت خرید رپورتاژ آگهی
وقتی که صفحات غیرتبلیغاتی سایتهای معتبر از راه ایجاد بکلینکهایی با اعتبار بالا و همیشگی، وبسایت شما را به کاربران خود معرفی میکنند، به تبعیت از آن بازدید وبسایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
یکی از شرطهای اصلی رتبهبندی گوگل تعداد بکلینکهای معتبری است که وبسایت شما از دیگر سایتها دریافت میکند. با خرید رپورتاژ آگهی که خود نوعی بکلینک بهحساب میآید، چنین پیغامی به گوگل میرسد که سایت شما هم حرفی برای گفتن دارد. همین دلیل خوبی است تا رتبهی شما در صفحات نتایج گوگل ارتقا پیدا کند.
تأثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت
راههای گوناگونی برای رشد هرچه بهتر سئو وبسایت وجود دارد که یکی از بهترین آنها، خرید رپورتاژ آگهی هست. دلیل اهمیت استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی این است که محتوای شما به همراه لینک فالوی معتبر در سایتهای دارای بازدید بالا منتشر میشود. در حقیقت یک سیگنال تأثیرگذار برای سئو سایت شما بهحساب میآید که گوگل با دریافت آن امتیاز شما را افزایش میدهد.
به عنوان آخرین توصیه مشاوره سئو را نیز پیشنهاد می کنم.