YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ​ خدمات سئو بهینه سازی قیمت ماشین بر اساس تبلیغات موبایل
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 11:49 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 194
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
​ خدمات سئو بهینه سازی قیمت ماشین بر اساس تبلیغات موبایل

در مقالۀ پیشین از اهمیت ساختار کلمات کلیدی تبلیغات آنلاینبرایتان توضیح دادیم و برخی از راهکارهای مهم را برایتان نام بردیم. در این مقاله می خواهیم نکات دیگر بهینه سازی کلمات کلیدی را برایتان نام ببریم.

یکی از مهم ترین نکات مهم در روند بهینه سازی سئو از طریق کلمات کلیدی، تحقیق دربارۀ اهمیت کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی دقیق و مناسب، مشتریان واقعی را به سمت محصولات و خدمات شما هدایت می کنند.

اما مشکلی که در این روند به وجود می آید تعدد زیاد کلمات کلیدی جمع آوری شده است. به علت اینکه در روند تحقیق و ارزیابیخدمات سئو بهینه سازی بسیار زیادی کلمات کلیدی جمع آوری می شود، انتخاب کردن کلمات کلیدی مناسب کمی دشوار می شود. راه حلی که می توانید برای مقابله با این مشکل اتخاذ کنید، دسته بندی واژه ها و طرح یک نقشه برای ایجاد ساختار کلمات کلیدی است.

دسته بندی کلمات کلیدی

طی روند ارزیابی و تحقیق کلید واژه های جستجو، الگو هایی آشکار خواهند شد. در این روند کلمات کلیدی که استفاده از هر کدام تاثیر مثبت و متنوعی در وب سایت تبلیغات کلیکی گوگلخواهد داشت، مشخص خواهند شد. شاید برای یک تجارت هزاران کلمۀ کلیدیتبلیغات موبایل متفاوت وجود داشته باشد که از هر کدام می تواند به نحوی برای بهبود وضعیت تجاری استفاده نمود، اما در آخر تنها کلماتی انتخاب می شوند که ارتباط بیشتری با محصولات و خدمات دارند و بهتر از باقی کلمات نشانگر هویت تجاری یک برند هستند. به طور فرض اگر شما در فروشگاه وب سایت خود لباس می فروشید، می توانید از صدها کلمات کلیدی مختلف استفاده نمایید، اما باید توجه داشته باشید که کلمات کلیدی شما مرتبط با کار، متمرکز بروی نقاط قوت شما و محصولاتتان باشند تا بتوانید بهترین نتایج را به دست آورید.

برای آنکه بتوانید از برخی کلمات کلیدی در وب سایتتلفن خود استفاده کنید، باید برخی از خدماتی را که ارائه نمی دهید در دسترس کاربران خود قرار دهید. برای مثال اگر لوازم دیجیتالی در فروشگاه خود به فروش می رسانید، بهتر است در کنار آن لوازم جانبی مورد نیاز یا تعمیرات آنها را نیز بپذیرید. این سرویس ها فرصت استفاده از کلمات کلیدی قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهند. با اضفه کردن این سرویس ها نه تنها نام خود را به عنوان برندی پیشتاز ارائه می دهید، بلکه در نتایج جستجو های گوگل نیز جایگاه خوبی را کسب خواهید کرد.

تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی

هنگامی که کلید واژه ها را برای تجارت استارت خود طبقه بندی می کنید می بایست به درصد های خروجی از بررسی اولیه آنها نیز توجه کنید. مثلا شما در فروشگاه خود شلوار می فروشید و می توانید برای شلوارهای خود از دو عبارت \"شلوار لی\" و \"شلوار جین\" استفاده نمایید. با کی تحقیق متوجه خواهید شد که عبارت \"شلوار جین\" درصد جستجوی بسیاری بالاتری نسبت به عبارت \"شلوار لی\" دارد و کاربران از آن بیشتر استفاده می کنند. پس بهتر است از این عبارت در متون و ساختار کلمات کلیدی و ساختار وب سایت خود، بیشتر استفاده کنید.

جایگذاری کلمات کلیدی

هنگامی که کارتان با دسته بندی کلمات کلیدی به پایان رسید، باید از URL هایی که دارید فهرستی ایجاد نمایید و تغییرات لازم را برای ایجاد ساختاری بهتر بروی آنها اعمال نمایید.

هر آدرس (URL) به یک نظام ساختاری ویژه برای کلمات کلیدی نیازمند است. در صورتی که شما در ساختار کلمات کلیدی خود برای هر URL از عبارات و واژه های تکراری استفاده می کنید، صفحات شما در هنگام رتبه گیری در موتورهای جستجوگر باید برای دریافت رتبه بالاتر با یکدیگر رقابت کنند. به همین علت، استفاده از کلمات کلیدی گوناگون برای هر صفحه و هر بخش، شانس دیده شدن شما در نتایج جستجو ها را افزایش می دهد. اگر نمی توانید کلمات کلیدی مناسب با تجارتخود را پیدا کنید، باید در بخش تحقیق و دسته بندی بیشتر تلاش کنید.


امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 02:12
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :