YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> افزایش ورودی گوگل ، افزایش ترافیک سایت ، و پرتال
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 11:35 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 180
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
افزایش ورودی گوگل ، افزایش ترافیک سایت ، و پرتال

مشترکین وفادار خبرنامه پیامکی چه ویژگی هایی دارند؟

شاید شما مشکلی در گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکیمخابرات ندارید.ایجاد سایت ارزا مشتریان جدید هر روزه در حال عضو شدن به فهرست شما هستند و به نظر می رسد همه چیز به خوبی و بهه آرامی در حال پیشرفت است. اما، همواره در پس ذهن شما این سوال مطرح هست که “آیا افرادی که به عضویت فهرست خبرنامه پیامکیتبلیغات پیامکی من درآمده اند واقعا مشتریان وفاداری هستند یا خیر؟”.. مطمئنا شما می خواهید که فهرست اعضای خبرنامه خود را گسترش دهید، اما به عضویت درآمدن افرادی که صلاحیت ندارند در طولانی مدت تاثیری بر کسب و کار شما نخواهد داشت. حتی ممکن است در مواردی بر روی تجارت شما تاثیری منفی داشته باشد. در این مطلب نمیاندگی پنل اس ام اس می خواهیم که چند ویژگی مشتریان وفادارپرتال را برای شما بیان کنیم تا بتوانید بهتر مشتریان خود را بشناسید و بر اساس شناخت خود به آنها پیشنهاد دهید.

یک مشترک خبرنامه پیامکی، یک مشتری و حامی همیشگی است

منظور ما از همیشگی این نیست، که این شخص هر روز بی صبرانه منتظر شنیدن یک خبر دربارهافزایش ترافیک سایت شما است. منظور این است که اگر شما سوابق و مدارک نرخ ساخت سایت خود را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که در مدتی طولانی این شخص همواره از شما و محصولاتتان استقبال کرده است. وقتی که یکی از اعضای خبرنامه شما یک مشتری همیشگی است، متوجه میی شوید که این فرد برای این با شما ارتباط برقرار کرده است که همیشه از طراحی سایت ارزان شما خبر دریافت کند. آنها عضو خبرنامه شما نشده اند تا تنها یک بار از محصولات شما استفاده کنند. آنها همیشه منتظرند تا پیشنهاداتی ارزشمند را برای آنها ارسال کنید.

یک عضو خبرنامه پیامکی همواره بر روی ارتباط از طریق تلفن همراه تاکید دارد

یک مشترک خبرنامه پیامکیافزایش ورودی گوگل همیشه منتظر دریافت یک پیامک از جانب شماست. آنها تلفن همراه خود را از خود دور نمی کنند و مطمئن باشید که تمامی پیامک های شما را خواهند خواند. اگر اعضای خبرنامه پیامکی تان به تازگی به این سیستم آشنا شده اند، مطمئنا در ابتدا برای ارتباط برقرار کردن با آنها کمی دچار مشکل خواهید شد. ممکن است که آنها پیامک نحوه طراحی سایت شما را در زمان تعیین شده مطالعه نکنند و یا اصلا آن را نخوانند.

یک عضو خبرنامه پیامکی از طری ابزارهای مختلف با شما در ارتباط است

در ملی پیامک ما نمی گوییم که استفاده بازاریابی پیامکی برای شرکت تبلیغاتی کافیست. در واقع، ما به عنوان بازاریابان حرفه ای می دانیم که قرار دادن تمامی بودجه خود بر روی یک چیز چه قدر خطرناک است. به همین دلیل بهتر است که اعضای خبرنامه پیامکی خود را ترغیب کنید تا از روش های دیگر نیز با شما در ارتباط باشند مانند شبکه های اجتماعی و ایمیل و … . بهتر است که کمپین های خود را به گونه ای مدیریت و راه اندازی نمایید تا بتوانید از طریق ابزارهای مختلف آنها را گسترش دهید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.


امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 02:10
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :