YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> بهترین جاهای تایلند برای تماشای میمون‌ها + عکس
زمان جاری : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 12:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 82
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 90
عضویت: 21 /11 /1400
تشکرها : 7
تشکر شده : 14
بهترین جاهای تایلند برای تماشای میمون‌ها + عکس
میمون ها حیوانات وحشی و بازیگوشی هستند که شباهت بسیاری به انسان ها دارند. موجوداتی باهوش که توانایی های خارق العاده دارند، آن ها می توانند تا مقداری ریاضیات را یاد بگیرند، نخ دندان بکشند، زبان اشاره را یاد بگیرند و حتی از ابزار و وسایل مخصوص آدم ها استفاده کنند. آن ها در سراسر جهان زندگی می کنند اما جنوب شرقی آسیا و به ویژه کشور تایلند بهترین مکان ها برای تماشای این موجودات باهوش هستند. اگر شما هم در دسته علاقه مندان به این موجوات شگفت انگیز قرار دارید در ادامه همراه با گردشگران و بررسی تور خارجی همراه شوید تا نگاهی به بهترین مکان ها برای تماشای میمون ها در تایلند داشته باشیم.
شاید برایتان جالب باشد که قبل از آغاز سفر به بهترین مکان ها و فستیوال ها برای تماشای میمون ها در تایلند کمی بیشتر در رابطه با این موجودات بدانید. میمون هایی که در آسیای جنوب شرقی (کشور تایلند) زندگی می کنند شامل بابون ها، لانگورها و ماکاک ها، میمون های دنیای قدیم و میمون های آمریکای جنوبی میمون های دنیای جدید هستند. تفاوت های آن ها بسیار است می توان از روی اندازه، شکل، جای انگشتان، دم و بینی آن ها را از هم تشخیص داد.
میمون های قدیمی دارای دماغ هایی باریک و آویزان هستند، آن ها از درخت آویزان نمی شوند و جثه نسبتا بزرگی دارند. میمون های جدید اما دماغی پهن داشته و بیشتر اوقات از درخت آویزان هستند. آن ها توانایی خاصی در استفاده از دمشان دارند. آن ها گونه های بسیار متفاوتی دارند که از متفاوت ترینانشان می توان به : میمون ماده عنکبوتی رکورد دار طولانی ترین دم در نخستین پستانداران اشاره کرد.
میمون های شب یا جغدی همان طور که از نامشان پیداست شب زیست هستند و میمون پاتاس نیز با توانایی جا به جایی در سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت رکورد دار سریع ترین آنان است. میمون ها با برداشتن انگل ها و کثیفی ها از روی پوست یکدیگر با هم ارتباط برقرار می کنند و از این طریق پیوندهای خانوادگی، دوستی ها و مراتب اجتماعیشان را نشان می دهند.
لوپبوری | Lopburi
لوپبوری در فاصله ۲ ساعت رانندگی با شمال پایتخت کشور تایلند قرار گرفته است و یکی از قدیمی ترین شهرهای این کشور محسوب می شود. آثار باستانی و خرابه های بر جای مانده از آن دلیل اصلی سفر گردشگران به این شهر تاریخی است. از جمله مشهورترین دیدنی های که توریست ها به آن علاقه دارند می توان به Wat Phra Sri Rattana Mahathat و کاخ پادشاه Narai لوپبوری اشاره کرد. در کنار این آثار لوپبوری محل زندگی بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میمون است.
کسانی که به دنبال تماشای میمون ها در تایلند هستند، باید در آخرین یکشنبه ماه نوامبر، هنگامی که فستیوال میمون لوپبوری برگزار می شود، به این شهر بیایند. یکی از محبوب ترین فستیوال ها در کشور تایلند که در آن از ۳۰۰۰ میمون پذیرایی می شود.
میمون هایی که خواهید دید ماکاک (Macaque) نوعی بوزینه دم کوتاه هستند. آن ها با انسان ها رفتار خوبی دارند اما هنگام تماشایشان باید مراقب وسایل و خوراکی هایتان باشید تا توسط میمون ها سرقت نشود. در جشن حدود ۲ تن خوراکی برای میمون ها آماده می شود و آن ها با خیال راحت هرچه دلشان بخواهد می خورند.
اولین بار سال ۱۹۸۹ صاحب یک مسافر خانه و فردی فعال در صنعت گردشگری ایده برگذاری فستیوال میمون ها را اجرایی کرد و از آن زمان هر روز مهم تر و محبوب تر می شود.
در حین برگذاری فستیوال میمون ها آدم ها هم لباس میمونی می پوشند و با انجام حرکات موزون به پایکوبی می پردازند. در آخر زمانی که میمون ها حسابی سیر شدند سر جایشان می رقصند و شروع به پرتاب خوراکی ها به سمت یکدیگر می کنند تا این که خسته شوند خودشان به محل زندگیشان باز گردند.
هر سال افراد زیادی برای تماش میمون ها در تور خارجی تایلند به لوپبوری و خرابه های باستاین خمر می آیند.
برای خواندن مقاله اینجا کلیک کنید.

چهارشنبه 29 تیر 1401 - 11:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی