YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> کتاب علوم غریبه اما تناقض در استفاده از دعا از کجا می آید؟بسیاری
زمان جاری : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 6:12 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 59098
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 22
عضویت: 25 /12 /1399
تشکر شده : 1
کتاب علوم غریبه اما تناقض در استفاده از دعا از کجا می آید؟بسیاری
کتاب علوم غریبه اما تناقض در استفاده از دعا از کجا می آید؟بسیاری از ما می دانیم که هیچ کجا،کتاب علوم غریبه به عنوان خدا احتمالا وجود ندارد. اما بیایید سعی کنیم به دعا نگاه کنیم اگر خدا آنگونه که ادیان ابراهیمی (یهودیت، مسیحیت، اسلام) توصیف کرده اند واقعا وجود داشته است. خداوند در این عقاید همه چیز را می داند. یکی از ویژگی های غیر قابل انکار آن دانش است. پس او به خوبی می داند که شما چه خواهید کرد.کتاب علوم غریبه و علیرغم تضاد منطقی قابل توجهی بین برنامه کامل خدا و اراده آزاد شخصی که می تواند تصمیم بگیرد، برخی از مسیحیان به طور نامفهومی توافق کرده اند که هر دو در یک زمان ممکن است. این که خدا همه چیز را می داند و همه چیز را برنامه ریزی کرده است (همانطور که در کتاب امثال 16 آمده است: "همه راههای او برای انسان ظاهر می شود، اما خداوند انگیزه های مقاومت را در نظر می گیرد، اما او هنوز می داند. که ما مقاومت خواهیم کرد زیرا او دانای کل است. فقط به شما اجازه دهید کاری را که خدا انجام می دهد انجام دهید.
بنابراین، اگر آزادانه تصمیم بگیرید که به او دعا کنید، او از قبل از ابدیت در مورد آن آگاه بود. اما شما فکر می کنید این انتخاب آزاد شماست که می تواند همه چیز را تغییر دهد.
و اگر فکر می کنید که دعای شما نظر او را تغییر می دهد، با ادعای علم مطلق او مخالفت می کنید. خدا باید بداند که نظرش را تغییر خواهد داد. دانستن همه چیز و ندانستن اینکه نظر خود را تغییر خواهید داد در تضاد منطقی هستند. بنابراین اگر نظرش را تغییر ندهد، تلاش برای متقاعد کردن او کاملاً بی فایده است. شاید او فقط دوست دارد ما را ببیند که برای چیزی که قبلاً تصمیم گرفته شده التماس می کنیم.
اگر برنامه خدا برای متوقف کردن هولوکاست یا سونامی نبود،کتاب علوم غریبه احتمالاً دعای آسی ما را نجات نخواهد داد. و اگر قصد خدا این است که در امتحان یا مصاحبه شرکت نکند، از او بپرس: "خدایا من از برنامه زندگیم خوشم نمی آید، باید تغییرش بدهی، نظرت چیست؟" احتمالاً او را نیز نرم نخواهد کرد.
پس چرا مسیحیان فکر می کنند (حتی معتقدند) که خدا به آنها کمک می کند؟ اول، در دستورالعمل های آنها، در کتاب مقدس - به عنوان مثال، در انجیل مرقس نوشته شده است
پرتو "بنابراین به شما می گویم، هر آنچه را که دعا می کنید و می خواهید، باور کنید که دریافت کرده اید و خواهید داشت." و در مقام اثبات همین بس که مثلاً بعد از نماز بالاخره کلید ماشین را پیدا کنند. و اگر آنها برای پیروزی تیم فوتبالشان دعا کنند و او برنده شود،کتاب علوم غریبه این دلیل مستقیم است. فرقی نمی کند که از سوی دیگر چندین هزار مؤمن برای پیروزی حریف دعا کردند. و اگر برنده نشدند؟ پس پاسخ، پیش بینی ناپذیری خداوند و این واقعیت است که «خداوند موظف به رسیدگی به همه خواهش های انسانی ما نیست». آنها به هر حال راضی هستند و فراموش نمی کنند که برای آن از ارباب خود تجلیل کنند.
علاوه بر این، مطالعات و فراتحلیل های گسترده نشان داده است که بین دعای نماز و شفای بیمار ارتباطی وجود ندارد. هیچ "اجابت دعا" از نظر آماری محتمل تاکنون ثابت نشده است. این احتمال وجود دارد که یک فرد پس از دعا با عیسی از سرطان بهبود یابد، به اندازه یک ملحد، بودایی یا سیک، حتی بدون دعا.
پس اگر مؤمنان می‌خواهند ثابت کنند که نماز کار می‌کند، برای چیزی که احتمال وقوع دارد یا بدون مشکل اتفاق می‌افتد دعا نکنند، بلکه برای چیزی که نمی‌شود دعا کنند! کاری که فقط یک خدای قادر قادر به شکستن قوانین طبیعت است. این قانع کننده تر خواهد بود.
پس التماس دعا، کنار گذاشتن مسئولیت و پرهیز از اعمالی است که واقعاً می تواند از حوادث ناخواسته جلوگیری کند یا برعکس، واقعه مطلوب را ممکن سازد. پس اگر می خواهید در امتحان یا کنکور شرکت کنید، نماز نخوانید، بلکه یاد بگیرید. اگر می خواهید شفا پیدا کنید، دعا نکنید، بلکه از متخصص کمک بگیرید. برای کمک به فقرا، در پروژه هایی مشارکت کنید که به طور فعال و مستقیم این کار را انجام می دهند.
با این حال، مؤمنانی وجود دارند که ترجیح می دهند به دعا با اثربخشی ثابت 0٪ اعتماد کنند تا اینکه از واکسن ویروسی با اثربخشی ثابت شده 90٪ استفاده کنند. آنها نمی خواهند "سموم به بدن تزریق شود". اما آنها بدون هیچ مشکلی کله خود را در سر خود فرو کردند. (با عرض پوزش بابت عبارات)
مؤمنان اغلب در بحث ها می گویند: "نماز به کسی آسیب نمی زند،کتاب علوم غریبه پس چرا اهمیت می دهید؟"
اگر این درست بود، پس فقط اتلاف وقت است که می‌توان از آن برای کمک واقعی به جامعه استفاده معنی‌داری کرد. اما مشکل این است که بسیاری از نمازها برپا می شود و پس از آن موقعیت هایی پیش می آید که در آن کودکان به دلیل بیماری جان خود را از دست می دهند، زیرا والدین آنها ترجیح می دهند به جای مراجعه به پزشک از خدا کمک بخواهند. و این یک جنبه غم انگیز است که بعد از گسترش هذیان ها به وجود می آید، مانند اینکه دعا می تواند کمک کند - فقط با حرارت دعا کنید.
هور ️ بدترین قسمت این است که مردم در مورد این عقیده کلیساها را باز می کنند و مدارس را می بندند، زیرا احتمالاً فکر می کنند نماز مؤثرتر از آموزش ملت است.اگرچه نماز بدون شک گسترده ترین تکنیک معنوی شناخته شده در تمام گوشه و کنار جهان است، اما به دلیل آموزش هایی که دریافت کرده ایم، گاهی اوقات کمی ترسو هستیم که اغلب با خرافات و مظاهر کودکی معنویت آمیخته می شود. با این حال، در واقعیت، این یک تکنیک معنوی بسیار مؤثر و در دسترس است که دقیقاً یک مکانیسم مشخص است. هدف از این سخنرانی ارائه اطلاعات اولیه در مورد آن است.
در طول مدتی که در مسیر معنوی بودم، بارها این فرصت را داشته ام که «روی پوست خودم» قدرت معنوی و تأثیرگذاری دعا را ببینم. حتی مدتی بود که خودم را وقف فن دعای 24 ساعته کردم که در طی آن فرد 24 ساعت مداوم نماز می خواند. دعاهای بیشتر،کتاب علوم غریبه کوتاه تر و ساده تر همیشه همراه من است. من متقاعد شدم که آنها راهی کوتاه و مستقیم برای ارتباط با عمق وجودم و دروازه ای برای طنین انداز با واقعیت های بالاتر هستند. از طریق این تمرین، من موفق به جمع آوری تجربه ای شده ام که می خواهم در این سخنرانی با شما به اشتراک بگذارم.
دعا = تکنیک معنوی که به وسیله آن به طنین و ارتباط تله پاتی ماهرانه با واقعیت های بالاتر می رسیم. به عنوان یک فرآیند، از سه عنصر اصلی تشکیل شده است: موضوع دعاکننده، یعنی ما، موضوع معبود، و آنچه که این دو را به هم پیوند می دهد، یعنی ارتباط متقابل.

شنبه 30 بهمن 1400 - 12:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از manshahr به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: afshin45 &
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی