YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> راهکارهایی برای جلوگیری از لغو اشتراک اعضای خبرنامه پیامکی
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 11:48 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 191
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
راهکارهایی برای جلوگیری از لغو اشتراک اعضای خبرنامه پیامکی

اگر در حال حاضر از بازاریابی پیامکیطراحی وب سایت استفاده می کنید، می دانید که ثابت نگه داشتن فهرست اعضای خبرنامه تان امری حیاتی محسوب می شود. اگر اعضای خبرنامه پیامکی تان را از دست دهید، کسب و کار شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. بازاریابی پیامکی راهی بسیار مناسب جهت برقراری ارتباط با مشتریانقیمت طراحی سایت می باشد، اما وقتی که یکی از کاربرانتان اشتراک پیامکیساخت سایت ارزان خود را لغو می کند، شما شانس ارتباط با او را از دست خواهید داد.

بیش از همه چیز، بازاریابی پیامکی ایجاد سایت اختصاصی درباره تهیه و ارائه خدمات ارزندهآژانس تبلیغاتی نوین به مشتریان می باشد. اگر شما اطلاعاتی مفید یا پیشنهادهایی اختصاصی از طریق ارسال اس ام اس به مشتریان خود ارائه نمی کنید، به احتمال بسیار زیاد در مدت کوتاهی مشتریان خود را از دست خواهید داد.

اگر به تحلیل و بررسی آمارهای به دست آمده از خبرنامه پیامکی تبلیغات کلیکی گوگل خود پرداخته اید و مشاهده می کنید که تعداد مشتریانی که اشتراک خبرنامه خود را لغو کرده اند، بسیار زیاد است می توانید از سه راهکار پیشنهادی زیر برای نگهداری از فهرست اعضای خبرنامه خود استفاده کنید.

ارائه پیشنهادهای اختصاصی

یکی از اشتباهات رایجی که کاربران سامانه ارسال پیامکاصول بازاریابی انجام می دهند، ارائه نکردن پیشنهادهای اختصاصی و انحصاری به مشتریان می باشد. درست است که شما ۱۰% تخفیف برای محصولات خود قائل شده اید، اما اگر قرار باشد که این تخفیف ها از طریق پیامک، ایمیل، تراکت و … به دیگران اطلاع رسانی نمایید. اعضای خبرنامه پیامکی شما خواهند پرسید که “پس مزیت استفاده از بازاریابی پیامکی چیست؟”

هیچ کس نمی خواهد که پیامک تبلیغاتی دریافت کند مگر اینکه این اس ام اس ها شامل پیشنهادی ویژه برایشان باشد. مطمئنا ارائه نکردن پیشنهاد های انحصاری یکی از اصلی ترین دلایل لغو اشتراک مشتریان از خبرنامه پیامکی خدمات سئو بهینه سازی شما می باشد.

تعداد پیامک های ارسالی خود را کم کنید. سعی کنید متن پیامک ها کوتاه و مختصر باشند

این قانون دو بخشیافزایش ممبر کانال تلگرام است اما هر دو بخش با یکدیگر مرتبط هستند. گاهی اوقات، مشتریان شما عضویت خبرنامه خود را لغو می کنند زیرا احساس می کنند که شما بیش از حد برای آنها پیامک ارسال می کنید. آنها به نوعی پیامک های تبلیغاتی شما را اسپم تلقی می کنند. در مواقع دیگر، آنها اشتراک خود را به دلیل اینکه متن پیامک شما طولانی و گیج کننده است، لغو می کنند. سعی کنید در هفته یک پیامک به مشتریان خود ارسال نمایید، مگر اینکه خبری ضروری و مهمی را می خواهید به اطلاع آنها برسانید. همچنین متن پیامک های خود را کوتاه نگه دارید و در انتهای آن شماره تلفن یا یک لینک قرار دهید تا مشتریان بتوانند با استفاده از آن اطلاعات کاملی درباره پیشنهاد شما به دست آورند.

برای مشتریان وفادارتان جایزه در نظر بگیرید

شما می توانید با ارسال اس ام استجهیزات ویپ شخصی سازی شده به مشتریان وفادار خود جایزه بدهید. می توانید به راحتی و تنها با ارسال یک پیامک در روز تولد آنها، به آنها تخفیف ویژه دهید. هنگامی که مشتریانتان، پیامک های شخصی سازی شده شما را دریافت می کنند، متوجه خواهند شد که مشتری مداری برای شما اهمیت ویژه ای دارد و شما سپاسگذار وفاداری آنها هستید. این امر سبب می شود که مشتریانتان بیش از پیش به کسب و کار شما علاقه مند شوند.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.


امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
جمعه 04 فروردین 1396 - 02:32
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :