YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> امکانات و مزایای سایت ساز پرتال برای نمایندگان مجلس
زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 5:47 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 202
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
امکانات و مزایای سایت ساز پرتال برای نمایندگان مجلس



طراحی سایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی



نمایندگان و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس، به علت نیاز به تعامل با مردم و حوزه های انتخابی خود به پایگاه یا مرکزی احتیاج دارند. وجود چنین پایگاه ها و مراکزی این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند به راحتی با کاندیدای انتخابات یا نماینده انتخابی خود ارتباط برقرار کنند.
همانگونه که اطلاع دارید امروزه بخش مهمی از زندگی ما به تکنولوژی وابسته است. بسیاری از کارهای اداری دیگر نیازمند کاغذ بازی های گذشته نیست و می توان آنها را از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه به راحتی به انجام رسانید. داشتن یک وب سایت اینترنتی رسانه تجارت نوینبرای نمایندگان مجلس نیز چنین حکمی را دارد. مردم می توانند از طریق وب سایت تبلیغات کلیکی گوگل، در خواست ها و نیازهای شهر، شهرستان و روستای خود را به راحتی با نماینده انتخابی خود در میان بگذارند و نمایندگان نیز می توانند در اولین فرصت پاسخگوی این نیازها باشند.
همچنین نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز می توانند از طریق وب سایت خود اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند، کمپین های مختلف خود را با یکدیگر هماهنگ کنند، سخنرانی های خود را به اشتراک بگذارند، اطلاعیه ها و اخبار جدید را به اطلاع برسانند و ... را در وب سایت خود درج سازند و در صورت تمایل شخصا وب سایت اصول بازاریابیخود را مدیریت نمایند.
سایت سازسئومفتخر است اعلام کند در چندین ماه گذشته، با مطالعه و بررسی کارشناسی دقیق، نیازهای نامزدهای انتخاباتی را برآورد ساخته و بر اساس آنها قالب های خود را طراحی کرده است. هم اکنون سایت ساز پرتال تمام بسته های پیشنهادی خود را با 5% تخفیف به نامزدهای انتخاباتی عرضه می کند. همچنین، نامزدها و نمایندگان انتخابات مجلس می توانند با استفاده از سامانه پرتال تنها در طی 5 دقیقه وب سایت خود را ایجاد و راه اندازی نمایند. مدیریت وبسایت های ساخته شده توسط سایت ساز پرتال بسیار آسان می باشد و نیازمند هیچ گونه دانش تخصصی برنامه نویسی نمی باشد.
سایت ساز پرتال در اینجا آمادگی خود را برای طراحی و راه اندازی وب سایتافزایش ممبر کانال تلگرامنامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعلام می دارد. نامزدهای انتخاباتی می توانند از وب سایت های خود برای فعالیت های گفته شده در زیر استفاده نمایند:
· معرفی، زندگی نامه
· معرفی برنامه و عملکرد نماینده
· آرشیو عکس
· آرشیو فیلم
· آرشیو فایل های صوتی و متنی سخنرانی ها
· انتشار اخبار و اطلاع رسانی
· نظر سنجی
· ارتباط با مردم
· افتخارات و سوابق
· پیشنهادات و انتقادات
· فرم های مختلف جهت برقراری ارتباط مردمی
· پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید
· و ...
امکانات و مزایای سایت ساز پرتال برای نمایندگان مجلس
احتمالا هم اکنون این سوال برای شما پیش آمده است که سایت ساز تجهیزات ویپ چه مزایایی نسبت به دیگر افراد مشغول در زمینه طراحی سایت دارد و شما چرا باید از سامانه سایت ساز پرتال استفاده نمایید؟
در این قسمت سعی می کنیم برخی از مزایا و امکانات سامانه پرتال را به صورت فهرست برایتان بیاوریم. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به صفحه امکاناتفروش خودرو از تمامی امکانات سایت ساز پرتال مطلع گردید.
· پنل کاربری بسیار ساده و مدیریت آسان
· عدم نیاز به دانش تخصصی برنامه نویسی
· ایجاد و راه اندازی وب سایت در 5 دقیقه
· هزینۀ راه اندازی بسیار مناسب نسبت به طراحی اختصاصی وب سایت
· پشتیبانی شبانه روزی
· امنیت و پایداری بسیار بالای وب سایت های قیمت ماشین
· دارای قالب های متنوع و گوناگون برای هر گونه فعالیت آنلاین
· ایجاد تغییرات دلخواه در هر زمان و هر مکان
· بدون نیاز به خرید و مدیریت هاست، ایمیل و... به صورت جداگانه
· مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت
· قابلیت اتصال وب سایت خود با سرویس ارسال پیامک
· سازگاری همۀ قالب ها با انواع تبلت و تلفن همراه
· قالب های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر
· و ...
اگر تصمیم دارید برای انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی کاندید شوید و می خواهید برای خود وب سایت پنل اس ام اسطراحی کنید، پرتال بهترین گزینه شما خواهد بود. پرتال با ارائه 5% تخفیف در پنل های خود به تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت، به استقبال انتخابات می روید. نامزدهای انتخاباتی می توانند پس از ثبت نام در سامانه پرتال، به مدت 14 روز به صورت آزمایشی از سایت ارسال اس ام اساستفاده کنند و در صورت رضایت کافی هزینه خود را پرداخت نمایند. امیدواریم این انتخابات را هرچه با شکوه تر برگزار نماییم.

امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
یکشنبه 29 اسفند 1395 - 02:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی