YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> موزه ایناتورا را بهتر تحلیل و بررسی کنیم
زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:34 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 50
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 22
عضویت: 25 /12 /1399
تشکر شده : 1
موزه ایناتورا را بهتر تحلیل و بررسی کنیم
موزه ایناتورا را بهتر تحلیل و بررسی کنیم ادامه مطلب در یک سایت صنعتی از لحاظ تاریخی مهم ، جایی که یک آسیاب چکشی به مهمترین شرکت پردازش فلز در ورورلبرگ تبدیل شد ، پس از تعطیلی شرکت ، موزه تاریخ طبیعی و باغ شهر تأسیس شد.
قسمتهای جدید و اضافی با استعداد و ظرافت به بناهای تاریخی بازمانده اضافه شده است ، که در آنها به ویژگی صنعتی ساختمانهای موجود اشاره شده و به شیوه ای معاصر تفسیر شده است.
فضاهای نمایشگاه در چندین طبقه طراحی شده بود. سازه های جدید را می توان با روکش صفحات فولادی کورتن مشخص کرد. ساختمانهای اداری از نمای قدیمی در صحن عقب بیرون زده اند. طبقه اول آنها در بالای یک زیرزمین لعاب دار با یک پاکت پارچه ای نشان دهنده نقش زنگ پوشانده شده است.
خلاصه این بازسازی شامل ایجاد یک گالری هنری کمیک در محدوده موجود است که شامل معماری ترکیبی است: یک خانه تاریخی و یک باشگاه ورزشی دهه 80 بسته به یکدیگر که در بلوک مسکن رشد می کنند. تماس با فضای عمومی وجود نداشت.
این پروژه به مشکلات شناسایی شده پاسخ می دهد: تعریف مجدد دسترسی ، بازاندیشی در نما و اختراع مجدد بلوک داخلی. برای انجام این کار ، درب جدیدی به نمای خانه تاریخی بریده شد تا دسترسی به آن از خیابان امکان پذیر باشد. این مرحله اول عرض اولیه را به پنجره جلو باز می گرداند. سپس هر تابع خودمختاری خود را پیدا می کند. این پروژه همه فضاهای نمایشگاهی را در طبقه همکف و دفاتر را در بالای برخی از آنها قرار می دهد.
حجم همه فضاهای نمایشگاهی منطقی است ، در طرح و بخش ساده شده ، ارتفاع دوگانه ایجاد می شود. با: -فضای اولیه: به عنوان حجم خالص که کاملاً به هنر و عموم اختصاص داده شده است. فضاهای ثانویه: واقع در حومه طرح شامل فضاهای فنی ، اداری ، سرویس های بهداشتی ، ... به نوعی خیابان داخلی با نماها تبدیل می شود.
جلو پنجره جلو مدرن به دلیل منحصر به فرد بودن آن ، پرده شیشه ای بزرگتری را با محوریت چشم انداز اصلی پروژه یکپارچه می کند و بازدیدکنندگان را از خیابان به انتهای بلوک داخلی هدایت می کند. این بازسازی به Huberty & Breyne بزرگترین موقعیت گالری هنرهای کمیک اروپایی می دهد.
تمام پارتیشن های جدید و موجود جدا شده اند تا به آخرین قوانین زیست محیطی بلژیک پاسخ دهند. هدایت این پروژه به عنوان یک بازسازی نمونه از نظر پایداری در اولویت قرار داشت. تمام مواد و جزئیات تا آنجا که ممکن است تصور می شود تا در مقایسه با آثار هنری محو شوند و آن را افزایش دهند.

جمعه 30 مهر 1400 - 12:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی