اگر تصمیم گرفته اید از بازاریابی پیامکی وبلاگ بازاریابی اینترنتی به عنوان تاکتیک تبلیغاتی خود در سال ۲۰۱۵ استفاده نمایید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که از کدام شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه، پنل ارسال پیامک دریافت نمایید؟ ممکن است که تصور کنید که تمامی سامانه های ارائه دهنده ی خدمات افزایش ورودی گوگل عملکرد یکسانی دارند و هیچ کدام فرق چندانی با دیگری ندارند، اما ما در بهینه سازی وب سایت باور متفاوتی داریم.
مطمئنا، شرکت های بسیاری وجود دارند که پکیج های ویژه ای را همراه با امکانات خاصی برای جذب مشتری در نظر گرفته اند، اما ما نمی خواهیم که مانند این شرکت ها رفتار کنیم. هدف اصلی شرکت ملی پیامک بودن در خط مقدم بازاریابی پیامکی است، نه تنها به این علت که یکی از بهترین سامانه های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه هستیم، بلکه رضایت مشتریان همواره برای ما اهمیت دارد.
رضایت مشتریان اصلی ترین هدف ملی پیامک می باشد (علی رغم بسیاری از شرکت ها که در همه حال به فروش و درآمد بیشتر می اندیشند). به همین علت در این مقاله شرکت دیدوگرام سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید یک سامانه ارسال پیامک تبلیغ گرفتن برای تلگرام برای شرکت خود انتخاب نمایید. اگر علاقه دارید که اطلاعاتی کلی در این زمینه دریافت کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.
برای انتخاب سامانه پیامکی خود حتما این سه سوال را برای خود مطرح کنید.
وضعیت پشتیبانی آن ها به چه شکل است؟
همانطور که می دانید، در ایران، بازاریابی پیامکی پدیده ای نو پا است. بیشتر تجار و صاحبان صنایع با مفهوم بازاریابی پیامکی آشنایی چندانی ندارند و برای درک بهتر عملکرد این پدیده به کمک نیاز دارند. اگر شما تا به حال تجربه ی استفاده از سامانه پیامکی را نداشته اید، مطمئن باشید که به سامانه ای احتیاج دارید که بخش پشتیبانی خرید و فروش خودرو بسیار قدرتمندی را در اختیارتان قرار می دهد. به این ترتیب، اطمینان خواهید داشت که اگر در هر زمانی به مشکل برخورد کردید با برقراری تماس با بخش پشتیبانی سامانه پیام کوتاه خود، مشکل شما توسط پشتیبان مربوطه برطرف خواهد شد. شخص پشتیبان وظیفه دارد که به شما در تمامی مراحل ارسال پیامک یاری رساند و نحوه ی کار با سامانه را از ابتدا برایتان توضیح دهد.
آیا کار کردن با سامانه پیامکی مورد نظرتان آسان است؟
اگر به تازگی با بازاریابی پیامکی آشنا شده اید، مطمئنا نمی خواهید که ساعت های بسیاری را صرف جستجو در نوار ابزار پیچیده ی پنل پیامک خود کنید. اگر در ابتدا نمی خواهید هزینه ای را پرداخت نمایید، از نظر ما هیچ ایرادی وجود ندارد. می توانید به رایگان در سایت ما ثبت نام نمایید و محیط کاربری ملی پیامک قیمت خودرو استارت را امتحان نمایید. ما اطمینان داریم که با مشاهده ی محیط کاربری ساده ملی پیامک، هیچ گاه از انتخاب سامانه پیامکی ما پشیمان نخواهید بود. پنل کاربری ملی پیامک به گونه ای طراحی شده است که هر فردی با هر میزان از تجربه و سواد می تواند به راحتی از سامانه ملی پیامک استفاده کند.
هدف آنها چیست، فروش یا خدمات؟
این واقعیت را نمی توان انکار کرد که تمام کارهای انجام شده در نهایت برای فروش بیشتر و کسب درآمد است. اما، به طور همزمان، اگر تمام تمرکز خود را به فروش بیشتر معطوف کنید، ارتباط خود با مشتریان را از دست خواهید داد. اگر با مشتریان سیستم ویپ ثابت و وفادار خود ارتباطی دوستانه برقرار نکنید، آن وقت تنها چیزی که به آن فکر می کنید پول است. هنگامی که یک سامانه ارسال پیامک تازه های حسابداری انتخاب می کنید، دقت کنید که تمرکز آنها بر روی چه بخشی است، فروش یا ارائه ی خدمات. آیا وقتی که مطمئن می شوند شما قصد خرید ندارید، ارتباطشان را با شما قطع می کنند؟ یا تصمیم می گیرند که همواره با شما در تماس باشند و ارتباطی صمیمی را با شما برقرار کنند؟ ما در ملی پیامک، روش دوم را ترجیح می دهیم. ما در ملی پیامک، خود را مانند یک خانواده می دانیم، نه فروشنده.
***
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی آموزش های اداره مالیات راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.