YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ​ چه زمانی باید شیوه های تبلیغاتی خود را تغییر دهیم؟
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 6:50 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 172
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
​ چه زمانی باید شیوه های تبلیغاتی خود را تغییر دهیم؟

اگر شما هم در حوزه ی بازاریابیآموزش کار با کامسولو تبلیغات فعالیت می کنید، می دانید که هر ایده ای نمی تواند پول ساز باشد. گاهی اوقات، لازم است که شما هزاران تومان خرج تبلیغات و بازاریابی خود کنید تا همه چیز برای فعالیت تان به وضعیت “صفر” برسد. به جای اینکه سرمایه ی هنگفتی را خرج ابزار تبلیغاتی جدیدی کنید که برایتان هیچ سودی ندارند و حتی هزینه ی تبلیغاتی تان را نیز در نمی آورند، بهتر است یاد بگیرید چه زمانی باید دست از تبلیغ کردن بردارید یا تاکتیک های تبلیغاتی خود را تغییر دهید.

ما در ملی پیامک، پیش از آنکه یک فعالیت تبلیغاتیفرامواد پلاسمونیکیرا پایان دهیم، سه سوال زیر را مطرح می کنیم. با طرح این سوالات می توانید روند فعالیت کمپین تبلیغاتیلوکریمکالخود را به خوبی دنبال نمایید.برای فعالیت کمپین تبلیغاتی خود چه مقدار هزینه کرده ایم؟گفتن این مسئله بسیار سخت است، اما در پایان هر روز، همه چیز به پول ختم می شود. این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ گاه برای کمپین تبلیغاتینصب مایکروسافت داینامیکخود میلیون ها تومان هزینه نکنید وقتی که می دانید قرار است از آن هزاران تومان کسب درآمد کنید. انجام این کار را تنها می توان دور ریختن سرمایه نامید. همواره از میزان هزینه هایی که برای کمپین تبلیغاتی خود انجام می دهید آگاه باشید. تنها پرداخت هزینه ی تبلیغاتیحسابداریدردی را دوا نمی کند، بلکه باید بتوانید این هزینه ها را در مسیر درستی برای رسیدن به هدفتان قرار دهید.چه مقدار از هزینه انجام شده برگردانده شده است؟برای این کار شما باید آمار ها و تحلیل های حسابداری خود را به دقت دنبال نمایید. به عنوان نمونه، هنگامی که بر روی کمپین تبلیغاتیآموزش امور مالیاتیهزینه می کنیم، معمولا مقدار سود دهی از آن تبلیغ را بررسی می نماییم. اگر برای یک تبلیغ ۲۰۰ هزار تومان هزینه کرده ایم و تنها ۲۰۰ هزار تومان از آن بدست آورده ایم، تبلیغی که انجام داده ایم هیچ ارزشی نداشته است.آیا روش بهتری برای انجام این تبلیغ وجود دارد؟به عنوان مثال بگوییم که ۱۰۰ هزار تومان برای یک آگهی هزینه کرده اید و از آن آگهی ۱۵۰ هزار تومان درآمد داشته اید. بر اساس آمار ممکن است فکر کنید که تبلیغ شما یک آگهی موفق بوده است. اما همیشه از خود بپرسید آیا روش بهتری برای اجرای این طرح وجود دارد. اگر می توانید که آگهی خود را ذره ای تغییر دهید و به جای ۱۵۰ هزار تومان، ۳۰۰ هزار تومان از آن آگهی درآمد داشته باشید. چرا این تغییرات را اعمال نکنید؟ همیشه گزینه ای را انتخاب نمایید که بیشترین سوددهی را برای شما دارد. زیرا در نهایت، تنها هدف تبلیغات سودآوری است.

***

اگر تمایل دارید که وارد دنیای بازاریابی پیامکیموسسه حسابداریشوید، بهتر است که هم اکنون با ملی پیامکحسابداری مقدماتیدر تماس باشید. کارشناسان فنی ما می توانند استراتژیمشاوره مالیاتیو روش های موثری را بر اساس نوع تجارت شما، برایتان تعریف نمایند. تا بتوانید بهترین و بالاترین سوددهی سامانه کد اقتصادی را تجربه نمایید.


امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
شنبه 21 اسفند 1395 - 17:59
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :