بازاریابی پیامکیمشاور مالیاتی، در صورتی که به درستی انجام شود، پدیده ی بسیار شگفت انگیزی می باشد. گاهی اوقات، کاربرانی به ما مراجعه می کنند و از ما دلیل موفق نبودن کمپین ارسال پیامکی خود را جویا می شوند. ملی پیامکسرویس حسابداری سعی دارد تا با ارائه ی بهترین خدمات پیامک به مشتریان، آنها را در تجارتشانن یاری نماید. خب، گاهی اوقات لازم است که برای موفقیت، روش ها و استراتژی های پیشین خود را تغییر دهیدد و گاهی اوقات بهتر است که همه چیز را از ابتدا شروع نمایید. در هر صورت در این مقاله تلاش کردیم علت های نادیده گرفتن پیامک ها توسط مشترکین و اعضای خبرنامه ی پیامکیآموزش حسابداری تخصصی شما را بررسیی نماییم و راهکار موثری را در این رابطه به شما عزیزان نشان دهیم.
تعداد پیامک های ارسالیکد اقتصادی جدید شما بسیار زیاد است
هیچ فردی دوست ندارد که هر روز پیامک تبلیغاتیاطلاعات مالیاتی دریافت نماید. حتی اگر وفادارترین مشتری و طرفدار شماره یک شما باشد، در نهایت از اینکه هر روز از شما پیامک دریافت کند خسته می شود و آن راا نوعی تجاوز به حریم خصوصی تلقی می کند. اگر شما به مشترکین خود قول داده اید که ماهی ۵ پیامک برایشان ارسال نمایید، پس سر قول خود بمانید و شرایط خود را با عضویت آن ها تغییر ندهید. از این طریق شما می توانید اعتماد آن ها را نسبت به برند تجاری خود جلب نمایید. با دنبال کردن قوانینی که خود برای سامانه پیامکی تان وضع کرده اید، مطمئنا تعداد طرفدارن شما به مرور زمان بیشتر خواهند شد.
پیامک های شما در زمان نامناسبی در روز ارسال می گردند
هیچ فردی نمی خواهد که در ساعت ۳ صبح پیامک دریافت کند یا حداقل از یک برند تجاری در آن ساعت پیامک دریافت کند. مطمئنا شما هیچ وقت در این زمان برای مشترکین خود پیامک ارسال نکرده اید، اما بهتر است که برنامه ی زمانی مناسبی را برای خود در نظر بگیرید. برای مثال بیشتر افراد در طول هفته ار ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر مشغول به کار هستند، بنابراین بهترین زمان برای ارسال پیامک های تبلیغاتیچطور از 3d max استفاده کنیم/خدماتی در ظهر هنگام وقت ناهار و بعد از ساعت ۵ بعد از ظهر می باشد. اگر شما در ۱۱ شب روز شنبه برای مشترکین خود پیامک ارسال می کنید، تعجبی ندارد که بعد از مدتی مشترکین شما پیام های شما را نادیده بگیرند. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که هر شغلی مخاطبین خاص خود را دارد، بنابراین بهتر است برای زمان بندی کردن پیامک هایمهندسی اپتیک و لیزر خود نحوه ی فعالیت مشترکین خود را در نظر بگیرد یا با متخصصان ملیی پیامک در این زمینه مشورت کنید.
پیامک های نامربوط و اسپم گونه ی بسیاری را ارسال کرده اید
کاملا بدیهی است که اگر به طور مداوم از مشترکین خود بخواهید که از شما خرید کنند در نهایت مشترکین خبرنامه ی پیامکی شما از خواندن اس ام اس هایآموزش نرم افزار کامسول شما خسته خواهند شد. هنگامی کهه سامانه ارسال پیامک خود را راه انداختید بهتر است در ابتدای کار، خود را جای مشتریان قرار دهید. آیا خود شماا می خواهید که به طور مداوم چنین پیشنهاداتی را دریافت کنید؟ در هنگام ارسال پیامک های خود کاملا مطمئنن شوید که پیامک هایتان کاملا با نیازهای مشتریانتان مرتبط هستند و به آن ها چیز به خصوصی پیشنهاد می کنید.
مشترکین شما صلاحیت کافی را ندارند
اگر شما از بانک شماره تلفنی که سامانه پیامکی تان در اختیارتان قرار داده است استفاده می کنید یا به صورت رندوم به شماره های مختلف پیامک می فرستید، تعجبی ندارد که از ارسال پیامک های انبوه جواب نگیرید. ما همیشه این نکته را به مشتریان خود گوشزد می کنیم که مهم نیست فهرست مخاطبان شما چقدر گسترده است، مهم این است که مشترکان و مخاطبان شما چقدر به فعالیت های شما علاقه نشان می دهند و خود را درگیر تجارت شما می کنند. اگر فهرست ارسال پیامک شما شامل ۱۴،۰۰۰ نفر است و تنها ۱۰۰ نفر از طریق پیامک به شما مراجعه می کنند، مطمئنا مشکل بسیار بزرگی در اینجا وجود دارد. داشتن شماره تماس بسیار در تجارت به شما کمکی نخواهد کرد، داشتن مشترکینی وفادار چیزی است که شما به آن احتیاج دارید.
زمانبندی پیامک های شما قابل پیش بینی نیستنداکثر مشترکین پیامک های شما صرف “قابل پیش بینی” بودن را دوست می دارند، حتی اگر به صورت نا خود آگاه باشد. به طور فرض اگر شما در روزهای چهارشنبه پیشنهاد ویژه ای به مشتریان خود می دهید، هنگامی که این کار به طور مستمر صورت بگیرد، مطمئنا این پیشنهاد در ضمیر ناخود آگاه آنها قرار می گیرد و در نهایت از این پیشنهاد شما استقبال خواهند کرد. این کار به نفع کسب و کار شما خواهد بود، زیرا مشترکینتان را منتظر پیامک پیشنهادیآموزش نرم افزار lumerical شما نگه می دارد. اما اگر زمانبندی پیامک های شما قابل پیش بینی نباشد و شما به صورت رندوم این کار را انجام دهید، در نهایت مشتریان شما از این پیامک های تبلیغاتی خسته می شوند حتی اگر اشتراک خبرنامه ی پیامکی خود را نیز لغو نکنند.