YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای سالن های آرایشی
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 6:07 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 181
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای سالن های آرایشی

اگر شما صاحب یک سالن زیبایی یا آرایشگاهپرشین حساب باشید، منظور ما از یک روز بد را درک خواهید کرد : ساعت های خلوت، روزهای بدون مشتری و مشتریانی که تنها یک بار به سالن زیبایی شما مراجعه می کنند و شما دیگر آن ها را ملاقات نخواهید کرد . همه ی اینن عوامل میتوانند تعریفی از یک روز بد باشند .

بازاریابی پیامکی یا همان سامانه ارسال پیام کوتاهآموزش محاسبه ارزش افزوده می تواند روش بسیار ساده و کم هزینه ای برای جلب مشتری، دادن وقت ملاقات و یا تغییر آن ها و در نهایت داشتن مشتریانی ثابت و وفادار باشد . شما می توانید هر از گاهی با ارسال پیامک حاویی کوپن تخفیف و یا ارسال پیامک هایی حاوی نکات آرایشی و بهداشتی برای مشتریان خود، آن ها را در رابطه با کسب و کار خود سرگرم سازید و آن ها را تا حدی درگیر کنید . و این تنها ابتدای کار است . به طور مختصر می توان گفت که بازاریابی پیامکی خدمات مالیاتیمی تواند مشتریان بیشتری را به سمت سالن های زیبایی شما روانه سازد و این به معنای ساعات شلوغی بیشتر و درنهایت کسب و کار بهتر است .

در این مطلب سعی داریم که بازاریابی پیامکیشرکت خدمات حسابداری، شیوه های کاربرد آن ها و چگونگی کارآمدی شان برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها را توضیح دهیم .

بازاریابی پیامکی چیست ؟

به طور ساده می توان گفت که استفاده از سامانه ی ارسال پیام کوتاه آموزشگاه و موسسه حسابرسیدر جهت تبلیغات و ارائه ی خدمات می باشد . بازاریابی پیامکی روشی ساده، کم هزینه و موثر جهت جلب مشتری های ثابت برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می باشد .

سالن های زیبایی می توانند از طریق این سامانه به توزیع کوپن های تخفیف، ارسال پیامک هایی جهت یادآوری زمان ملاقات، تبلیغ سرویس های ویژه و … دست بزنند .

برای مثال فرض کنید که صاحب یک سالن زیبایی هستید و از در آمد ماهانه ی خود نسبت به هزینه هایی که صرف راه اندازی سالن خود کرده اید راضی نیستید و ساعات بدون مشتری بسیاری را در آرایشگاه خود سپری می کنید . بنابراین تصمیم می گیرید که از سامانه ی ارسال پیام کوتاه برای تبلیغات و پر کردن ساعات خلوت سامانه کد اقتصادیخود استفاده کنید . اکنون با استفاده از این سامانه و ویژگی های آن قادر خواهید بود تا به سرعت پیامکی حاوی یادآوری زمان ملاقات برای مشتریانی که از پیش وقت گرفته اند ارسال نمایید . با ارسال این پیامک ها در مدت کوتاهی مشریانی ثابت پیدا خواهید کرد ومی توانید با روز های بدون مشتری خداحافظی کنید . اکنون زمان تبلیغ برای پر نمودن ساعات خالی در روز می باشد . اکنون یک کلمه ی کلیدی انتخاب می کنید و متنی مانند متن زیر را آماده می سازید :

با ارسال کلمه (Style) به شماره ی ۵۵۶۶۷۶۷۸ از تخفیف ویژه برخوردار شوید .

حالا می توانید در هر زمانی که سالن زیبایی شما ساعات خلوتی را سپری می کرد، با ارسال پیامک بالا به مشتریان خود، تخفیف اختصاصی روز خود را تبلیغ نمایید .

از آنجایی که ۹۰% پیامک ها ظرف ۳ دقیقه خوانده می شوند، مدت زیادی طول نخواهد کشید که صف طولانی از مشریان ثابت شما همراه با دوستانشان در آرایشگاه شما به انتظار خواهند بود . مطمئن باشید که ظرف چند هفته فهرست افرادی که برایشان پیامکآموزش کار با ارزش افزوده ارسال خواهید کرد گسترده تر خواهد شد . پس از مدتی سالن زیبایی شما همیشه پر از مشتری خواهد بود و تعداد قرارهای کنسل شده بسیار کم خواهد شد و مشتری مداری و ارائه ی خدمات شما زبان زد خواهد شد .

چرا باید از بازاریابی پیامکی برای سالن های زیبایی استفاده کرد ؟

محبوبیت پیامک :

می توان گفت تقریبا از هر ۵ نفر ۴ نفر از سیستم پیامک جهت برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند . چرا سالن ها زیبایی با مشتریان خود با این روش ارتباط نداشته باشند ؟ آرایشگاه ها می توانند با استفاده از سامانه ی پیامک با مشتریان خود ( بویژه مشتریان جوان ) در ارتباط باشند . تحقیقات نشان می دهد که در آمریکا ۹۷% از جوانان از پیامک برای برقراری ارتباط استفاده می کنند . در ایران نیز آماری مشابه وجود دارد .

دیده شدن پیامک :

۹۷% از پیامک های تبلیغاتی توسط مخاطبینویری لرن خوانده می شوند . این در حالی است که تنها ۱۰% از نامه های الکترونیکی حاوی تبلیغات خوانده می شوند . بنابراین، هیچ روش بهتری برای دسترسی آسان به مخاطبان نخواهد بود .

زمان کوتاه :

چه مدت زمانی برای خواندن یک پیامک صرف می شود؟ جواب ساده است، زمانی بسیار کوتاه . از آن جاییکه تلفن همراه وسیله ای کاملا شخصی می باشد، آمار نشان می دهد که ۹۰% از پیامک های ارسالی در ۳ دقیقه ی ابتدایی پس از تحویل خوانده می شوند . این سرعت به شما این امکان را می دهد تا مشتریان خود را در زمانی که می خواهید به سالن های زیبایی خود بکشانید .

صمیمیت :

چرا افراد پیامک هایی که دریافت می کنند را ظرف مدت کوتاهی می خوانند ؟ همانطور که گفته شد، تلفن همراه وسیله ای شخصی است بنابراین بیشتر پیامک هایی که دریافت می کنند از جانب فامیل، دوستان نزدیک و همکاران می باشد . هنگامی که مشتری می پذیرد که پیامک های یک سالن زیباییارشد فوتونیک را دریافت نماید، بهتر است که مانند یک دوست با آنها برخورد شود و فضای سردد تجاری صمیمانه و گرم تر باشد.

دسترسی همیشگی :

با استفاده از بازاریابی پیامکی، سالن های زیبایی می توانند در هر مکان و در هر زمان به مشتریان خود دسترسی داشته باشند زیرا افراد، همیشه موبایل های خود را به همراه دارند . تحقیقات نشان می دهد که ۹۰% از جوانان در سراسر جهان شب ها نیز با تلفن همراه خود می خوابند . بر خلاف کوپن ها و تراکت های تبلیغاتی کاغذی، مشتریان آرایشگاه ها در هر کجا که باشند پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی خود را به همراه خواهند داشت . این پیامک در تلفن همراه آن ها ذخیره خواهد شد و در هر زمان و در هر مکانی که بخواهند در دسترس آن هاست .

هزینه ی بسیار کم :

در مقایسه با هر نوع شیوه ی تبلیغ و اطلاع رسانی ، تبلیغات پیامکی کم هزینه ترین نوع تبلیغات می باشد . مطمئنا هزینه ی پرداخت چند ریال برای هر پیامک ، در برابر میزان مبلغ دریافتی از هر مشتری سالن زیبایی در ازای ارائه ی خدمات قابل مقایسه نخواهد بود .

رضایت مردمی :

تبلیغات پیامکی درست در خلاف جهت ایمیل های تبلیغاتی عمل می کند . تبلیغات پیامکی تنها برای مشتریان سالن زیبایی ارسال خواهند شد که از کسب و کار شما اطلاع دارند و از خدمات شما راضی هستند . ارسال پیامک های اسپم گونه، درست مانند ایمیل های تبلیغاتی آزار دهنده می باشد . به همین دلیل است که پیامک های ارسالیمنبع مقالات کامسول شما بسیار موثر است، زیرا مشتریان شما منتظر دریافت آن ها هستند.

یک سالن زیبایی و آرایشی چه پیامک هایی را باید ارسال نماید ؟

شاید اکنون این سوال برایتان مطرح شده که یک سالن آرایشی چه پیامک هایی را می تواند ارسال کند . در زیر تعدادی از روش های ارسال پیامک یک سالن زیبایی و آرایشی برای مشتریان آورده شده است . از این لیست می توانید به عنوان یک راهنما استفاده نمایید اما نباید از خلاقیت بترسید .

یاد آوری قرار ملاقات :

با یادآوری قرار ملاقات مشتریان، صاحبان سالن های زیبایی می توانند مطمئن باشند که مشتریانشان به موقع در سالن حاضر می شوند و ساعتی بدون مشتری را سپری نخواهند نمود . حتی صاحبان این سالن ها میتوانند با استفاده از اپلیکیشن های Calender پیامک های خود را برای ارسال زمانبندی کنند .

سالن زیبایی قو – ۲۵ آذر – سه شنبه ساعت ۴ بعد از ظهر . برای تایید وقت ملاقات شماره ۱، برای لغو قرار ملاقات شماره ۲ و برای تغییر زمان ملاقات شماره ۳ را ارسال نمایید .

کوپن های تخفیف :

ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان سالن های زیبایی می تواند تعداد بسیار زیادی افراد را به این سالن ها بکشاند . یادمان باشد که مشتریان آرایشگاه ها با افراد دیگری نیز در ارتباط هستند و رضایت آن ها بهترین تبلیغ برای یک سالن آرایشی می باشد .

فقط امروز! ماساژ سوئدی رایگان برای مشتریان – سالن زیبایی قو

رویداد ها :

برگزاری رویدادهای جدید مانند راه اندازی امکاناتی جدید و یا استفاده از یک محصول معتبر آرایشی در سالن زیبایی می تواند توجه مشتریان علاقه مند را جلب نماید . سالن های زیبایی و آرایشی می توانند با ارسال پیامک هایی حاوی جدیدترین اخبار و رویداد ها به مشتریان خود مطمئن باشند که عده ی زیادی از برگزاری این رویداد ها استقبال می کنند .

سالن زیبایی قو – معرفی جدیدترین محصولات آرایشی DR.Linn در سمینار رایگان – ۲۵ آذر ماه – ساعت ۲ بعد از ظهر

نکات آرایشی و زیبایی :

سالن های زیبایی و آرایشی می توانند با ارسال هفتگی نکات آرایشی و زیبایی از طریق پیامک، نظر مثبت مشتریان خود را جلب نمایند و آن ها را از میزان تخصص خود آگاه سازند .

برای اینکه مژه ها بلند و پر جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید – سالن زیبایی قو

*** در این مطلب سعی کردیم که راهنمای کاملی از بازاریابی پیامکی برای سالن های زیبایی و آرایشی را ارائه کنیم . اما باید گفت آنچه که مشاهده کردید تنها نمایانگر بخش کوچکی از پتانسیل بالقوه موجود در بازاریابی پیامکی می باشد . امیدواریم بتوانیم در مطالب بعدی نگاهی عمیق تر به نحوه ی استفاده سالن های زیبایی از بازاریابی پیامکی بیاندازیم و نمونه هایی از سالن های زیبایی و آرایشی خارجی برایتان مثال بزنیم .


امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 21:36
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :