یکی از موثرترین و ساده ترین راه های جلب مشتری به “برند” شما، برگزاری مسابقه می باشد. همه ی افراد از هیجان شرکتسایت سازمان حسابرسیدر یک مسابقه و برنده شدن جوایز آن لذت می برند. برگزاری مسابقه همیشه یکی از راه های تاثیرگذار و محبوب برای جلب مشتری بیشتر بوده است و این اتفاق در حالی می افتد که همه ی نگاه ها به سمت نام و برند تبلیغاتی شما معطوف می شود. با دادن شانس برنده شدن جوایز مختلف به مشتریان خود، مطمئن باشید که بازار و کسب و کار آموزش امور مالیاتیشما رونق خواهد گرفت. قاعدتا افرادی که در مسابقه ی شما برنده شده اند، درباره ی برند شما و خدماتتان با دیگران صحبت خواهند کرد و همیشه اخبار مربوط به شما و تجارتتان را پی گیری خواهند نمود.
اکنون زمان برگزاری مسابقه است
شما می توانید مسابقه ی خدمات مالیاتیخود را به روش های گوناگونی برگزار نمایید، اما هیچ کدام از روش های موجود بهتر از برگزاری یک مسابقه ی پیامکی نخواهد بود. در چند سال اخیر بازاریابی پیامکی به یکی از اثربخش ترین روش های تبلیغاتی و ارتقا سطح تجارت تبدیل شده است. امروزه بیشتر شرکت ها و کارخانه ها بدون در نظر گرفتن مقدار فعالیت شان برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و ارائه خدمات از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده می کنند. خدماتی از قبیل کوپن های تخفیفموسسه حسابداری، اخبار مربوط به حراج ها، رویداد های مهم و در نهایت برگزاری مسابقه از جمله روش های محبوب استفاده از سامانه ارسال پیامک می باشد.
اولین قدم برای برگزاری یک مسابقه ی پیامکی آموزش حسابرسیتعیین کردن جوایز می باشد. جوایز می توانند به دو صورت باشند:
- جوایز می توانند مربوط به خدماتی که برند شما ارائه می کند، باشد. حتی می تواند برخی از محصولاتی که خود تولید می کنید جزو جوایز اصلی باشند.
- جوایز انتخابی شما می توانند وسایل یا خدماتی باشند که شما مطمئنید همه ی افراد از برنده شدن آنها لذت خواهند برد. اتومبیل، پول، جواهر، کارت های هدیه، تلویزیون و قهوه ساز می توانند جوایز بسیار مناسبی برای همه ی افراد باشند.
آیا در مسابقه ی پیامکی گرفتن کد اقتصادیشما یک جایزه ی بزرگ برای برنده وجود دارد یا شما جوایز مختلفی را برای نفرات اول، دوم و سوم در نظر گرفته اید؟ مطمئنا این امر به شما و نحوه ی کسب و کارتان بستگی دارد اما بهتر است بدانید که هرچه تعداد جوایز شما بیشتر باشد، تعداد بیشتری از افراد در مسابقه ی شما شرکت خواهند کرد و این واقعیت در تبلیغات شما بسیار مهم خواهد بود.
هیجان همچنان ادامه دارد…
برای شاد کردن و مهیج کردن مسابقه خود بهتر است که کمی چاشنی به آن اضافه کنید. این چاشنی چیست؟ بهتر است که برای جذاب کردن مسابقه مشتریان و مخاطبان خود را درگیر مسابقه کنید و تنها به قرعه کشی اکتفا نکنید. برای نمونه، از مشتریان خود بخواهید که اعداد موجود درون یک ظرف پر از توپ را حدس بزنند. یا یک سری سوال چهار گزینه ای تهیه کنید و از شرکت کنندگان آموزش کار با ارزش افزودهبخواهید که از طریق پیامک، جواب های صحیح را ارسال نمایند. حتی می توانید از آنها بخواهید که برای محصولات و خدمات شما، شعار تبلیغاتی ارسال کنند و به بهترین ها جایزه دهید. راه های بسیاری برای مهیج کردن یک مسابقه ی پیامکی وجود دارد و شما می توانید با آن ها و یا حتی ترکیب کردن ایده های مختلف مسابقه ی ایده آل خود را برگزار نمایید.
هنگامی که می خواهید درباره ی مسابقه ی خود به مشتریانتان اطلاع دهید، مطمئن شوید که تمام جزئیات مربوط را از طریق پیامک برایشان ارسال کنید. در ابتدا ناممکن به نظر می رسد که بتوان تمام جزئیات مربوط به یک مسابقه را در یک پیامک ویری لرنارسال نمود ( تعداد کاراکترهای فارسی ۷۰ و تعداد کاراکترهای انگلیسی ۱۶۰ می باشد ) اما با کمی خلاقیت می توان این کار را انجام داد. همچنین مطمئن شوید که تمام شرایط مسابقه را در وبسایتتان برای شرکت کنندگان توضیح داده اید تا در صورت نیاز در یک پیامک حاوی لینک وبسایت مهندسی اپتیک و لیزرخود آن ها را به جزییات مسابقه هدایت کنید.
همچنین با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاهکامسولقادر هستید برنده های مسابقه را اعلام نمایید و آن ها را از نحوه دریافت جوایزشان مطلع سازید.
همانطور که می بینید استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه برای برگزاری مسابقات بسیار راحت می باشد. با استفاده از این سیستم تبلیغاتی قادر خواهید بود که مشتریانی وفادار و ثابت برای تجارت خود دست و پا کنید و همچنین به جلب مشتریان جدید بپردازید. آمار نشان داده است که این روش تبلیغاتی همواره موثر بوده است کماینکه بیشتر برندهای تجاری مشهور اکنون از این روش برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می کنند.