پس از خاتمه یک فروش موفقاستاندارد های حسابداری، بلافاصله به مشتری بگویید: «بهتر نیست که مرا به دوستان و همکاران خود نیز معرفی کنید تا خدماتم را به آنها هم عرضه کنم؟»، همچنین بهدنبال اسامی، شماره تلفن و مشخصات مشتریان بالقوهاظهارنامه مالیاتی دیگر باشید؛ پرس و جو کنید و در فرصت مناسب پیشنهادد دهید که با تلفن، شما را به مشتری دیگری معرفی نماید، شاید که فرصتی دست دهد و بتوانید محصول آموزش مالیاتییا خدماتتان را معرفی کنید.[شاید بتوانید به آنها پاداش یا پورسانت نیز دهید(طرف برای دادن اطلاعات افراد انگیزه داشته باشد.)](ورود به سایت)
فروشندگان بیمه میتوانند از اینگونه فرصتها و موقعیتها آبجکت تری دی مکسنهایت بهرهبرداری را بکنند. همانطور که بارها شنیدهاید بیمه، فروختنی است و کمتر کسی بهدنبال خرید بیمهنامه میرود، بهویژه بیمههای عمر و پسانداز.
مردم برای پساندازهای خود فرصتهای سرمایهگذاری متعددی دارند اما معمولاً اطلاعاتشان از بیمههای عمر که هم جذابیت دارد و هم متناسب با وضع درآمد آنهاست، اندک است. این وظیفهحسابداران رسمی است که از هر فرصت بهوجود آمده استفاده کنند و بیمهنامههایی متناسب با وضع مشتری به او عرضه دارند. تجربهه فروشندگان موفق بیمه عمر نشان میدهد که تعداد کثیری از مشتریان آنها را کسانی تشکیل میدهند که قصد خرید مالیاتعمر برای خود و خانواده خود نداشتهاند ولی بهمحض اینکه از شرایط مطلوب و مزایایفوتونیکبیمهنامه عمر آگاه شدهاند خریدار بیمهنامه عمر شدهاند. هیچ طرح کامسولبیمهنامه عمر، بدون فروشندگان حرفهای موفق نمیشود.
فروشندگان حرفهای بیمه عمر نقش بارز و مؤثری در توسعه بازار آموزش حسابرسی، بهویژه بیمهنامههای عمر و پسانداز، دارند. اگر شما با هر فروش در جستجوی فروش دیگر باشید، با یک تیر دو نشان زدهاید و از وقت خود حداکثر بهرهبرداری را کردهاید. این از مشخصات فروشنده حرفهای است.