YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> افسانه‌های پیرامون بازاریابی پیامکی
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 7:10 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 170
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 284
عضویت: 5 /11 /1395
تشکر شده : 5
افسانه‌های پیرامون بازاریابی پیامکی

تمام شرکت‌ها می‌توانند از سامانه ارسال پیامک ارزان برای رشد تجارت خود استفاده نمایند. از آنجا که کار روزانۀ من در رابطه با پیامک می‌باشد، همیشه روش‌های جدیدی را پیدا می‌کنم که پیامک می‌تواند برای شرکت‌ها مفید باشد. با اینحال، در طی مدتی که در این زمینه فعالیت داشته‌ام، به چندین افسانه در مورد بازاریابی پیامکیاس ام اس گروهی نیز برخورده‌ام که قصد دارم در اینجا آنها را برطرف کنم.

افسانه: هیچکس پیامک‌های تبلیغاتی را نمی‌خواند.

این یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد بازاریابی پیامکی پنل نمایندگی اس ام اساست. واقعیت امر کاملا برعکس است. چند بار شده است که پیامکی دریافت کنید که آن را نخوانید یا بدون باز کردن آن را پاک کنید؟ برای نمونه، یک تحقیق مشخص کرده که در انگلستان ۹۸% از پیامک‌ها باز شده و اکثر آنها ظرف همان ۵ ثانیۀ اول دریافت خوانده می‌شوند. بنابراین، پیامکوبلاگ آموزشی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی یک روش قابل اتکا و آنی است.

افسانه: پیامک انبوه برای شرکت‌های کوچک مقرون به صرفه نیست.

این حقیقت ندارد. در واقع پیامک یکی از ارزان‌ترین و موثرترین روش‌های ارتباط با مشتریان است و اگر درست ارسال شود می‌تواند بازدهی بسیار بالائی داشته باشید. شرکت‌های کوچک‌ترطراحی وبسایت و محلی کم‌کم در حال آگاه شدن از مزیت‌های پیامک هستند. مزیت‌هایی که شرکت‌های بزرگترتعرفه ساخت سایت از مدتی پیش از آنها آگاه بوده‌اند. هزینۀ هر پیامک تنها چند ریال است و به این ترتیب با بودجۀ کمی می‌توانید شاهد نتایج بی‌سابقه‌ای باشید.

افسانه: پیامک یک وسیلۀ ارتباطی غیر شخصی است.

باز هم حقیقت ندارد. اکثر کاربران تلفن همراه در تمام ساعات شبانه‌روز و کل هفته گوشی خود را همراه دارند – بنابراین واقعا نمی‌توان وسیله‌ای شخصی‌تر از این پیدا کرد. البته ایجاد حس صمیمیت با مشتری، بستگی به نوع برنامۀ تبلیغاتیportal.ir/small-package شما و چگونگی انتقال پیام نیز دارد. اینکه کمی پیام خود را شخصی و صمیمی بنویسید واقعا کار سختی نیست. در اینجا تجارات کوچک‌تر می‌توانند برتری داشته باشند. اینکه مشتریان خود را شخصاً و از نزدیک بشناسید به این معنی است که می‌توانید یک ارتباط دوستانه با آنها داشته باشید. نام آنها را به پیامکطراحی اختصاصی قالب وب سایت خود اضافه کنید تا پیامک برای آنها شخصی باشد و حتی اجازۀ پاسخ به آنها بدهید تا ارتباط شما بازتر شود.

افسانه: ارتباط پیامکی در حال پایان یافتن است.

بله، همواره روش‌های جدیدی برای ارتباط از طریق گوشی همراه یا تبلت ایجاد می‌شوند. اما پیامکنحوه طراحی سایت حتی از تماس تلفنی و مکالمۀ تصویری نیز محبوبیت بیشتری برای ارتباط دارد. پیامک بسیار قابل دسترس است و در کسری از ثانیه‌ برای کاربران فرستاده می‌شود. این همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند. مدتی طولانی است که پیش‌بینی‌هایی مبنی بر کاهش استفاده از پیامک انجام می‌شود، اما هیچ نشانه‌ای از وقوع این اتفاق در آیندۀ نزدیک وجود ندارد.

افسانه: شبکه‌های اجتماعی بهتر از پیامک عمل می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی مزیت‌های بسیاری دارند. جدا از اینکه رایگان هستند، یک روش خوب برای مطرح کردن برند شما در فضای مجازی بوده و یک درک خوب از مشتریان را به شما می‌دهند. اما از این شبکه‌ها به جای پیامکافزایش بازدید وب سایت استفاده نکنید. بلکه در کنار هم از آنها بهره گیرید و بگذارید یکدیگر را کامل کنند. زیرا در این شبکه‌ها نقش تجاری شما به ناچار کمتر خواهد بود.

اکنون که حقیقت را در مورد بازاریابی پیامکی می‌دانید، چرا یکبار آن را امتحان نکنید؟


امضای کاربر : طراحی سایت با بالاترین کیفیت
جمعه 13 اسفند 1395 - 18:55
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :