نقل قول از start11اگر فکر میکنید که ارسال پیامکآموزش افزایش فروش اینترنتی یک کار بچگانه است، شاید در حال پیر شدن باشید. زیرا تنها شما نیستید که به این روش بازاریابیآموزش سئو سایت باور ندارید. در واقع، اکثر مدیران قدیمی هنوز خیال میکنند که بازاریابی پیامکیبالا بردن ورودی گوگل تنها میتواند جوانان را مورد هدف قرار دهد و ارتباط با تمام جامعه را میسر نمیکند. اما این موضوع واقعیت نداشته و تحقیقات جدید نشان میدهد که ماجرا اصلاً از این قرار نیست.
امروزه، افرادی که در ردۀ سنی ۲۰ تا ۵۰ سال قرار دارند اکثراً از پیامک بیشتر از تبلیغ در کانال تلگرام استفده میکنند. در این مجموعه افرادی که در دهۀ پنجاهم زندگی خود هستند سریعترین رشد را به عنوان کاربران پیامک دارند. بر اساس یک تحقیق منتشر شدهدریافت تبلیغ برای کانال تلگرام توسط شرکت نیلسون (Neilson)، تعداد سالمندانی که از پیامک بهره میبرند از سال ۲۰۰۸ تاکنون ۴ برابر شده است! طی سال گذشته، میانگین تعداد ارسال یک فرد بالای ۵۰ سال، بیشتر از ۳۲۴ پیامک در ماه بوده است. حتی جالبتر این است که ۵۱% از زنان بالای ۶۵ سال نیز پیامک را مورد استفاده قرار دادهاند. به این ترتیب، پیامکآموزش مالیات به سرعت تبدیل به یک وسیلۀ ارتباطی رابج در بین تمام سنین میشود.
البته، همچنان افراد جوان بیشترین استفاده را از پیامک فشسششششیندارند، اما به تدریج جمعیت مسنتر از اینترنت و مزاحمتهای آن خسته خواهند شد و بیشتر به سمت ارسال پیامکقیمت ماشین روز به عنوان راه اصلی ارتباط دیجیتالی روی میآورند. دقیقاً به همین دلیل است که اگر میخواهید با یک جمعیت وسیع ارتباط داشته باشید، پیامک بهترین روش شما است. ارسال پیامک نصب ویپبهترین راه دسترسی به همۀ استاندارد های حسابداری جامعه میباشد.as
www.quanta.marketing