BLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
تبلیغات در اینترنتclose
۷ راه افزایش Quality Score تبلیغات Google
زمان جاری : جمعه 02 اسفند 1398 - 8:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 3
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 43
عضویت: 16 /11 /1398
۷ راه افزایش Quality Score تبلیغات Google
به دست آوردن نمره برتر درجه یک همیشه آسان نیست؛ به خصوص با الگوریتم های Google که همیشه در جریان هستند.آیا به دنبال افزایش Quality Score خود و همچنین نتیجه کلی تبلیغات کمپین خود هستید؟ با ما همراه باشید.راه های افزایش Quality Score تبلیغات Google
۱- کلمات کلیدی خود را سازماندهی کنید
لیستی از کلمات کلیدی بسیار مرتبط – از جمله گزینه های دم بلند – را جمع کنید و سپس آن شرایط را در گروه های هدفمند و مرتبط سازماندهی کنید. این امر باعث می شود که کپی کردن ، صفحات لندینگ و سایر عناصر خلاق برای برنامه های دقیق اجرا شده آسانتر شوید.
۲- نسخه آگهی خود را آزمایش و اصلاح کنید
مانند هر استراتژی بازاریابی ، آزمایش test A / B می تواند بینش جدی ارائه دهد. در ابتدا چند گزینه کپی برای هر گروه تبلیغاتی را که اجرا کرده اید امتحان کنید و ببینید کدام یک از نرخ کلیک بالاتری برخوردار هستند. CTR بالاتر به معنای ارتباط بیشتر و Quality Score بالاتر است، بنابراین از گزینه های موثرتر خود استفاده کنید.
۳- صفحات لندینگ خود را فراموش نکنید
هدایت کلیک به صفحه اصلی یا محتوای مبهم دیگر مسیر رسیدن به یک نمره با Quality Score خوب نیست. همیشه برای هر کمپین شخصی و گروه تبلیغاتی که اجرا می کنید، صفحات لندینگ بسیار هدفمند ایجاد کنید. شما می خواهید یک تجربه منسجم شروع به پایان را برای کاربران ارائه دهید – موردی که کاملاً مشخص به کلمه کلیدی و جستجوی دقیق آنها انجام شده باشد.
۴- به کلمات کلیدی طولانی فکر کنید
کلمات کلیدی طولانی هنگام رسیدن به Quality Score بسیار مناسب می باشد. آنها نه تنها به معنای نرخ کلیک بالاتر از آن هستند (زیرا بسیار هدفمند هستند) بلکه هزینه های کمتری نیز به همراه دارند زیرا رقابت کمتری دارند. اضافه بر این در این کلمات کلیدی با دم بلند ، آسان تر می توانید صفحات کپی و صفحه خود را ترسیم کنید.
۵- قوانین را دنبال کنید
به همان اندازه خسته کننده است ، فقط پیروی از قوانین می تواند به شما کمک کند نمره با کیفیت بهتری کسب کنید. این بدان معناست که همه کادرهای مربوط به کمپین خود را بررسی کنید – افزودن به ردیابی تبدیل ، هدفگذاری جغرافیایی ، برنامه های افزودنی تبلیغ و چندین نسخه تبلیغ. ممکن است این موارد کاملاً واضح به نظر برسد ، اما شما تعجب می کنید که تعداد زیادی از موارد اصلی هنگام تلاش برای انجام کارهای بیشتر با کمپین های خود از این اصول پرش می کنند.
۶- تکامل مداوم
شما نمی خواهید به یک سطح معینی برسید و در آن نمره با کیفیت بالا برای همیشه قفل شوید. دقیقاً مانند جستجوهای کاربر (و اهداف) همیشه در حال تحول هستند ، بنابراین ارتباط تبلیغات و کیفیت بعدی آن نیز نتیجه خواهد گرفت. اگر می خواهید به یک نمره عالی برسید باید متعهد شوید که به طور منظم روی کمپین های خود کار کنید. این بدان معناست که اضافه کردن کلمات کلیدی و تبلیغاتی جدید، تغییر نسخه و خلاقیت ، و بررسی نتایج خود برای بهتر جلوه دادن رویکرد خود الزامی است.
۷- عوامل Quality Score خود را بشناسید
سرانجام ، آگاه باشید که هنگام ایجاد ، مدیریت و به روز کردن کمپین های خود ، چه عواملی در Quality Score شما موثر به نظر می رسد. این موارد شامل مواردی از قبیل نرخ کلیک شما ، چقدر کلمات کلیدی شما به گروه های تبلیغاتی اختصاص داده شده ، کیفیت و ارتباط صفحات لندینگ دلخواه شما و اینکه چقدر نسخه شما مرتبط است می باشد.
مشاوره تخصصی:
این می تواند برخی از آزمایش و خطا را انجام دهد، اما بهبود نمره کیفیت شما به ارزش سرمایه گذاری زمان است. بهبود نمره کیفیت Adwords شما می تواند به معنای پایین آمدن CPC ، نرخ تبدیل بهتر و یک ROI برای انجام بکارگیری بیشتر باشد.
آدام هارمز ، مدیر جستجوی خرده فروشی در استراتژی CPC ، گفت: “به طور معمول ، هدف بدست آوردن بالاترین رتبه تبلیغ برای کمترین CPC است.”
“اگر Quality Score پایینی دارید ، تبلیغ شما نشان داده نمی شود یا حق نمایش حق بیمه برای شما نشان می دهد. در آن مرحله، شما می توانید مبلغی کمتر از ایده آل در SERP بپردازید.
با Quality Score با کیفیت بالا (۸-۱۰) ، به احتمال زیاد در صفحه نتایج نشان داده می شوید و حتی از CPC های تخفیف نیز بهره مند می شوید. در حالی که امتیاز کیفیت یک عامل مهم در رتبه بندی آگهی است، تبلیغ کنندگان می توانند معیارهای مهم تر را به خاطر بسپارند.
بهترین راه حل جابجایی کلمات کلیدی خاص و کپی آگهی با یک صفحه لندینگ مناسب و قابل پیمایش است. اگر این کار را انجام دهید، به احتمال زیاد می توانید به یک امتیاز با کیفیت بالا برسید.طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

شنبه 19 بهمن 1398 - 10:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :