دیگر وفت آن رسیده تا برای نشریه خود سامانه نرم افزار ها crm راه اندازی کنید. اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از سامانه پیام کوتاه را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پیگیری می کنند و …
به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت ارسال پیامک تبلیغاتیخود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آنها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته های نمایندگی پنل اس ام اسآنان نیز بستگی دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعهسایت ساز امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقۀ آنها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده قیمت طراحی سایترا داراست.
راهکارهای استفاده از پیامک برای بازاریابیگوگل ادز نشریه به شرح ذیل پیشنهاد می شود:
۱٫ دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
۲٫ دریافت مطالب کوتاهطراحی سایت اختصاصی و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
۳٫ اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
۴٫ ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
۵٫ اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
۶٫ برگزاری مسابقه پیامکیطراحی ارزان وب سایت
۷٫ برگزاری نظرسنجی پیامکی
۸٫ ارسال پیام تبریک تبلیغات اینترنتو تهنیت در مناسبت ها
۹٫ جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد