نکات مهم درباره کمیپن های تبلیغات پیامکی رستورانها
به عنوان یک نصیحت کلی به شما می گوییم که تمام کمپین های سامانه ی پیامکی شما باید با هدف مشخص و با صلاحیت بسیار تشکیل شود. همچنین باید همواره پیامک هایی با ارزش بالا به مخاطبانوبلاگ پرتالخود ارسال کنید. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، همیشه برای مشتریان خود پیشنهادهای اختصاصی ارسال اس ام اس انبوه نمایید. امروزه بازاریابی پیامکی به یکی از برترین روش های تبلیغاتی برای رستوران ها تبدیل شده است. هنگامی که اولین کمپین تبلیغاتیطراحی وب سایت ارزان خود را راه اندازی می کنید، بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید. این نکات به طور اختصاصی براری افرادی که در صنابع غذایی مشغول به فعالیت هستند نوشته شده است.پیش از همه چیز، آیا واقعا به مشتریانتان پیشنهاد می دهید؟تا جایی که می توانید از ارسال اطلاعیه های عمومی خودداری کنید زیرا این کار هدف و تاثیر گذاری خبرنامه پیامکی نمایندگی سامانه پیام کوتاهشما را زیر سوال می برد. برای مثال، اگر شما می خواهید در آبان ماه رستوران خود را به علت تعمیرات و تغییر دکوراسیون برای مدت کوتاهی تعطیل کنید، پیامک مانند، اس ام اس زیر برای مشتریان خود اینجا کلیک کنید:
ما در آبان ماه به علت تعمیرات و تغییران دکور تعطیل خواهیم بود، اما از ابتدای آذر ماه آمادۀ خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدای آذر ماه، به ما سر بزنید و با نشان دادن این پیامک از ۲۰% تخفیف بهره مند شوید.
با این کار نه تنها اطلاعیه خود را برای مشتریانتان ارسال کرده اید، بلکه به آنها پیشنهادی ویژه نیز داده اید.آیا مشتریان می توانند به سرعت از پیشنهاد شما استقبال نمایند؟ما همیشه به مشتریان رستوران دار خود پیشنهاد می کنیم که برای پیشنهاد خود روز مشخصی را قائل شوند. هیچگاه در ساعت ۵ بعد از ظهر روز ۵ شنبه برای مشتریانطراحی وب سایتخود پیامک تخفیف روز جمعه را نفرستید. این کار باعث سردرگمی اعضای خبرنامه پیامکی شما خواهد شد و در نتیجه ارسال این پیامک های تبلیغاتی نرخ طراحی وب سایتبرای شما سودی نخواهد داشت. همیشه سعی کنید پیشنهادهایی به مشتریان خود بدهید تا انها بتوانند در لحظه از آنها استقبال کنند. مطمون باشید این کار نتایج بسیار خوبی برای وبلاگ ارسال پیامک تبلیغاتی شما خواهد داشت.آیا شما برای آیتم محبوبی از منوی خود تخفیف می دهید؟سعی نکنید که برای آیتم های خاصی تخفیف قائل شوید. برای مثال، به جای اینکه تنها برای پاستا آلفردوی خود تخفیف قائل شوید، برای تمام پاستاهای خود تخفیف بگذارید. هر چه تعداد آیتم های تخفیفی شما بیشتر باشد، شانس اینکه فروش بیشتری داشته باشید بالاتر می رود.
***
اگر علاقه دارید که از تبلیغاتسامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.