در چند سال اخیر، ارسال پیامک انبوهآموزش کار با لومریکال تبدیل به یکی از روشهای اصلی بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف شده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع هزینۀ پایین ارسال پیامککار با پلاسمونیک است. هر پیامک تنها چند ریال هزینه خواهد داشت و با اینحال نزدیک به ۹۷% پیامکهای تبلیغاتی خوانده میشوند. بنابراین اصلاً جای تعجب ندارد که کسب و کارها سعی داشته باشند بهترین استراتژیها برای بازاریابی پیامکینرم افزار crm مایکروسافت را پیدا کنند. در مطالب قبلی گفتیم که چطور با راهاندازی یک خبرنامۀ پیامکی و دعوت مخاطب به اشتراک میتوانید تبلیغات خود را هدفمند کنید. اکنون میخواهیم در این مورد بحث کنیم که چرا به نفع شما است که به مشترک خود اجازه بدهید از دریافت خبرنامه پیامکیسامانه پیامکی شما انصراف بدهد. پس با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بخوانید.اگر مطالب قبلی ما در مورد زرا مطالعه کرده باشید، احتمالاً اطلاع دارید که مشتری چگونه میتواند به عضویت خبرنامه پیامکیارسال پیامک انبوه شما در آید: کافی است او یک کلمۀ کلیدی را به خط اختصاصی شما ارسال کند. به این ترتیب او به صورت خودکار به لیست شمارههای شما میپیوندند و پیامکهای شما برایش ارسال خواهد شد. اما اگر مشترک از خدمات پیامکی نمایندگی سامانه پیامکشما ناراضی باشد چه؟ او چگونه میتواند از خبرنامه شما انصراف دهد؟ شاید بد نباشد که این انتخاب را هم در اختیار او قرار دهید. برای این منظور باید یک کلمه کلیدی ایجاد کنید که مشترک را به لیست انصراف شما اضافه کند. سپس شماره او را به صورت دستی از لیست شماره اصلی خود حذف کنید. شاید اینکار کمی از شما زمان بگیرد، اما به چند دلیل ارزش وقت گذاشتن را دارد.تصویر برند شما لطمه نخواهد خورد. به این فکر کنید که یک مشترک ناراضی در طولانیمدت ممکن است چه صدمهای به برند شما بزند. او دوست ندارد پیامکهایایجاد سایت شما را دریافت کند و از آنجا که راهی برای انصراف هم ندارد، هر روز نارضایتی او بیشتر و بیشتر میشود. مطمئناً او این موضوع را با دوستان و آشنایان خود هم در میان میگذارد و شکایت خود را پیش آنها هم خواهد برد. در نتیجه احتمالاً به مرور زمان افراد کمتری به اشتراک پیامکی قیمت طراحی وب سایتشما میپیوندند و به تصویر برند شما نیز یک لطمه بزرگ میخورد.شما هیج چیز را از دست نخواهید داد. شاید تصور شما این باشد که با نگه داشتن یک مشترک میتوانید تبلیغات موثرتری داشته باشید. اما واقعیت این است که هیچکسی دوست ندارد که تبلیغات به او تحمیل شود. بنابراین طراحی ارزان وب سایتدر نهایت یک مشترک ناراضی تبدیل به مشتری شما نخواهد شد و به خاطر تبلیغات پیامکیتان از شما خرید نخواهد کرد. اما احتمال این وجود دارد که به خاطر این مزاحمتهای پیامکی دیگر هیچوقت به سراغ شما و برند شما نیاید. پس بگذارید خود او تصمیمش را بگیرد.هزینههای شما کاهش خواهد یافت. به جای آنکه یک مشترک را به زور نگه دارید و پیامکهای خود را به او تحمیل کنید، اجازه دهید که هر موقع دوست داشت از خبرنامه پیامکی شما انصراف دهد. با اینکار نه تنها هیچ چیز از دست نخواهید داد (زیرا چنین مشترکی هیچ سودی برای شما ندارد)، بلکه در هزینههای خود نیز صرفهجویی کردهاید. این یعنی میتوانید با یک مبلغ کمتر، پیامکهای خود را فقط به آن کسانی ارسال کنید که به کسب و کار شما علاقه دارند و آنها را مخاطب خود قرار دهید.* * *همانطور که میبینید بهتر است که به مشترکین خود اجازه دهید تا از اشتراک پیامکی شما انصراف بدهند. با اینکار چیز خاصی را از دست نخواهید داد و در هزینههای شما هم صرفهجویی خواهد شد. برای اینکه دقیقاً متوجه شوید که چگونه میتوانید این امکان را در اختیار مشترکین طراحی سایت اختصاصیخود قرار دهید، میتوانید با بخش پشتیبانی ملیپیامک تماس بگیرید. خوشحال خواهیم شد که نظر شما را نیز در این مورد بدانیم. پس حتماً آن را با ما در میان بگذارید.