YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> اهمیت درج داده ها در طراحی سایت
زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 6:38 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 130
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 14
عضویت: 15 /11 /1397
اهمیت درج داده ها در طراحی سایت

اهمیت درج داده ها در طراحی سایت

بازاریابی دیجیتال هرگز شاهد چنین گرایش برجسته ای بر رضایت مشتریان نبوده است طبق آمار ، تجربه مشتریان تا سال اصلی ترین تمایز برند خواهد بود. برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بهبود رضایت آنها ، بازاریابان دیجیتال باید مخاطبان خود را در طراحی سایت کاملاً بشناسند. این جایی است که معیارهای کیفیت داده مشتری به مرحله اجرا در طراحی سایت در می آید. داده های با کیفیت بالا یکی از کلیدهای ارائه شخصی است این اجازه می دهد.تا بازاریاب ها به ویژگی ها و رفتارهای منحصر به فرد مشتریان خود شیرجه بزنند. و آمار آن را اثبات می کند. براساس گزارش دایمنشین دیتا ، برای پنج سال آینده ، تجزیه و تحلیل مشتری به عنوان مهمترین عامل بهبود تجربه مشتری در طراحی سایت ارزیابی می شود. عوامل موثر در بهبود کیفیت داده های طراحی سایت داده های کیفی مشتری ثابت می کند که یکی از محرکهای اساسی تلاش بازاریاب دیجیتال است. داده های مشتری به بازاریاب های دیجیتال اجازه می دهد. معیارهای استفاده از داده ها در طراحی سایتمعیارهای داده های مشتری به بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند تا بهتر هدفمند شود. تجزیه و تحلیل داده های مشتری با معیارهای مناسب به بازاریاب های دیجیتال کمک می کند تا در مورد مخاطبان خود دقیق باشند و به تبع آن ، کمپین های بازاریابی دیجیتال با هدف بهتر در طراحی سایت ارائه دهند. وقتی بازاریاب های دیجیتال مشتری خود را بدون تکیه بر فرضیات بی اساس ، می شناسند ، می توانند تصمیماتی متفکرانه در مورد محتوا برای ایجاد و پیامهایی برای ارائه در طراحی سایت بگیرند.در نتیجه ، این کارآمدی را در هر گام دیجیتال مارکتینگ انجام می دهد. داده های مشتری به بازاریاب های دیجیتال اجازه می دهد انعطاف پذیر تر باشند. مشتریان در حال زندگی در دنیای دیجیتال ، به سرعت عادت خود را تغییر می دهند. یک روز مکان بهتری برای تبلیغات تبلیغاتی از فیس بوک وجود ندارد ، روز دیگر ممکن است همه مخاطبان هدف شما در پینترست در طراحی سایت باشند. تجزیه و تحلیل داده های مشتری به بازاریاب های دیجیتال کمک می کند. نقش داده ها در بازاریابی طراحی سایتهنگامی که داده های مشتری با استفاده از معیارهای صحیح تجزیه و تحلیل می شوند ، به بازاریاب های دیجیتال کمک می کند تا بینش های حیاتی و عملکرد بهتری در طراحی سایت کسب کنند. با این حال ، بازاریاب های دیجیتال باید به طور دائم با داده های بی کیفیت مشتری برخورد کنند. دوم ممکن است به محض ورود به بانک اطلاعاتی شرکت ، بر تلاشهای بازاریابی دیجیتال بطور چشمگیری در طراحی سایت تأثیر بگذارد.روش های مختلفی برای نمایش داده های بی کیفیت وجود دارد. عمدتا ، داده های ضعیف یا از اشتباهات انسانی یا از نظر فناوری ناشی می شوند. در واقع ، همه مردم اشتباه می کنند. بنابراین ، دست نوشته های ساده در نام ها یا ایمیل ها بسیار ممکن است. سردرگمی همچنین مکرر است که چندین نفر یک مخاطب را در طراحی سایت کنترل می کنند. متخصصان مختلف می توانند اطلاعات متفاوتی در مورد همان مشتری داشته باشند ، که می تواند منجر به تکثیر است. درج داده های ضعیف در طراحی سایتهنگامی که در بانکهای اطلاعاتی بازاریابان ، کیفیت پایین داده های مشتری شروع می شود به طور چشمگیری بر تلاشهای بازاریابی در طراحی سایت تأثیر می گذارد. در اینجا تنها چند سناریو وجود دارد که چگونه داده های بد ممکن است برنامه های بازاریابان دیجیتال را در طراحی سایت خراب کند. تضاد یا تغییرات در طراحی سایت شود. تا سیستم های اصلی فعالیت مشتریان خود را درک کنند و دوباره به موقع کمپین های خود را در طراحی سایت تغییر دهند.تا شخصیت های مشتری دقیقی در طراحی سایت ایجاد کنند بازاریاب های دیجیتال توجه زیادی به شخصیت های مشتری دارند که نماینده مشتریان ایده آل یک شرکت هستند. این شخصها به بازاریاب های دیجیتال کمک می کنند تا مشتری های خود را مشخص کنند ، چه چیزی را دوست دارند ، چه می خواهند و همچنین برای نشان دادن نقاط درد مشترک مخاطبان یک شرکت جهت طراحی سایت. با تکیه بر کیفیت داده های دقیق مشتری ، بازاریاب های دیجیتال می توانند شخصیت های مشتری دقیقی ایجاد کنند . اهمیت بازاریابی در طراحی سایتنقص داده شده مشتری با اشتباهات ، از بازاریاب های دیجیتال نمی تواند پیش بینی دقیق بازاریابی را در طراحی سایت انجام دهند. دانش ناقص از ویژگی های مشتریان ، به عنوان مثال ، سن ، جنسیت و شغل آنها به کمپین های ناموفق بازاریابی دیجیتال با هدف گذاری ضعیف در طراحی سایت تبدیل می شود. کمپین های بازاریابی دیجیتال بر اساس داده های بد مشتری ممکن است مسئول ناامید کننده متغیرهای باشند. هرچه داده های مشتری بیشتر و بهتری در اختیار بازاریاب های دیجیتال قرار بگیرد.بینش بیشتر و بهتری از آنها می تواند خارج شود و این باعث افزایش اثربخشی بازاریاب های دیجیتال در طراحی سایت می شود. ، بنابراین نمایشی واقعی از افرادی که می خواهند آنها را به عنوان مشتری خود ببینند ، در طراحی سایت دارند بررسی نیازهای مشتری در طراحی سایت همانطور که قبلاً ذکر شد ، شخصیت مشتری الگوی دیجیتالی مشتری واقعی است. در حین ساختن آواتار دیجیتال ، بازاریابان باید مجموعه ای از جنبه ها ، از جمله عنوان شغل مشتری است. معایب بازاریاب دیجیتال در طراحی سایتبازاریاب های دیجیتال کار کافی خسته کننده ای را انجام می دهند برای مثال ، آنها باید توصیه های محصول را ارائه دهند و ارتباطات بازاریابی را شخصی سازی کنند. برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی امکان اتوماسیون چنین فرآیندهایی را در طراحی سایت می دهند. اما ، هنگامی که فناوری های هوشمند باید با داده های منبع ضعیف مقابله کنند ، ممکن است نتایج در طراحی سایت بد آگاهانه باشد. دریافت چنین اطلاعاتی مستلزم تجزیه و تحلیل کامل داده های مشتری است .هنگامی که داده های خام شما بسیار ایده آل است ، غیرممکن است. برای افزودن بیشتر ، یک شخصیت غلط اجازه نمی دهد تا بازاریاب های دیجیتال انتظارات و نیازهای واقعی مشتریان خود را در طراحی سایت شناسایی کنند ، و این باعث می شود فعالیت های بعدی آنها در همان ابتدا خراب شود. ، مسیر شغلی ، جنسیت ، سن ، خانواده ، درآمد ، کانال های ارتباطی ارجح را در نظر بگیرند تا چند مورد را در طراحی سایت نام ببرند. همانطور که مشاهده می کنید . حذف داده های اضافی از طراحی سایتاگر یک بانک اطلاعاتی مشتری شامل داده های تکراری یا ناقص مشتری ، به عنوان مثال ، منجر به ورود دو بار ، اشتباه در ایمیل مشتریان یا منابع سرب غیاب باشد ، بازاریاب های دیجیتال باید این خطاها را در طراحی سایت از بین ببرند. داده های بد ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. خوشبختانه ، آنها غیر قابل عبور نیستند. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی بهبود کیفیت داده های مشتری و موثرتر کردن تلاشهای بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت شما ارائه شده است.برخی تمیز کردن داده های مشتری را به صورت دستی ترجیح می دهند ، برخی به سمت اتوماسیون روی می آورند. سناریوی دوم با کمک یک شرکت فناوری اطلاعات و توسعه امکان پذیر است. مراجعه به تست کیفیت خودکار خودکار داده ها به بازاریاب های دیجیتال این امکان را می دهد تا داده های مشتریان خود را به سرعت و تمیز و درخشان در طراحی سایت بررسی کنند. نظرات مشتریان در طراحی سایت نظرسنجی خوب قدیمی یک روش تحقیق سنتی مخاطبان است. داده های طراحی سایتهمانطور که مشاهده می کنید ، تمیز کردن داده های مشتری فقط مربوط به دقت نیست. در مورد احترام به مشتریان و توجه به ترجیحات و نیازهای آنها بسیار بیشتر است. فقط فکر کنید آیا یک خانواده بدون حیوان خانگی به یک بنر تبلیغاتی که غذای سگ را نشان می دهد علاقه مند است همچنین در مورد تلاش یک شرکت برای دستیابی به عملکرد بازاریابی در طراحی سایت بیشتر است هرچه بازاریابان داده بهتر با آنها کار کنند ، شانس آنها برای وفاداری طولانی مدت است.مشتریان موجود و جذب مشتری جدید ، افزایش حضور تجاری و افزایش درآمد بیشتر است. روی هم رفته ، قانون زباله درآوردن ، زباله ها هرگز دست از کار نکشید. اگر اطلاعات مشتری یک شرکت کاملاً واضح است منتظر نتایج درخشان کمپین های بازاریابی دیجیتال جهت طراحی سایت باشید. که امروزه در عصر بازاریابی آنلاین هنوز زنده است. بررسی ها هنوز هم واقعی هستند ، با این حال ، آنها یک کنش متقابل تر و مشتری مداری شده اند. نتیجه گیریبه عنوان مثال ، برخی از شرکتها نظرسنجی کلاسیک را به آزمونهای آموزنده در طراحی سایت تبدیل می کنند یا کل داستان را ارائه می دهند. عصر دیجیتال اجازه می دهد تا اطلاعات به سرعت در حال حرکت باشد و این به بازاریابان کمک می کند تا در یک ثانیه به صدها نفر برسند. پس از مدتی بازاریابان می توانند بازخورد خود را در طراحی سایت دریافت کنند. با ارسال درخواست بازخورد از طریق ایمیل یا قرار دادن یکی از نقاط برجسته در یک طراحی سایت ، بازاریابان دیجیتال این فرصت را می دهند که داده های ارزشمند مشتری را دست اول جمع کنند و بعداً از آن برای کمپین های بازاریابی بهتر استفاده کنند. طراحی سایت خیاطی

طراحی سایت روانپزشکی

طراحی سایت خبرنگاری

طراحی سایت کاشت و خدمات ناخن

بهترین شرکت طراحی وب سایت

ساخت سایت وردپرس

ساخت سایت وردپرس

تعرفه سرور مجازی

تبلیغ در گوگل رایگان


چهارشنبه 03 مهر 1398 - 14:06
نقل قول این ارسال در پاسخ
تازه سازي پاسخ ها
پرش به انجمن :