3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
تبلیغات در اینترنتclose
حالت افقی به IGTV اینستاگرام اضافه می‌شود
زمان جاری : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 9:18 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کارآفرینی,آموزش کارآفرینی,کارآفرینان برتر ایرانی,زندگی نامه کارآفرینان ایرانی,کارآفرینان برتر دنیا,کارآفرین نیوز,کسب و کار آنلاین,آموزش کسب و کار,کار بدون پول اولیه,شروع,استارت آپ,رشد,موفقیت,اشتغال,استخدام,فروش,برند سازی,


تعداد بازدید 9
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 69
عضویت: 12 /3 /1397
حالت افقی به IGTV اینستاگرام اضافه می‌شود
اینستاگرام دیگر همه ویدئوهای خود را در حالت عمودی پخش نمی‌کند. این شرکت امروز اعلام کرد که پلتفرم پخش ویدئوهای طولانی‌تر او که IGTV نام دارد از این به بعد از حالت افقی نیز پشتیبانی می‌کند. تا کنون این بخش اینستاگرام تنها از ویدئوهایی که در حالت عمودی پخش می‌شدند، پشتیبانی می‌کرد. این حالت از زمانی که قابلیت IGTV در یک سال پیش معرفی شد به صورت پیش‌فرض روی این بخش قرار گرفت. توسعه دهندگان اینستاگرام گفته‌اند که دلیل افزودن حالت افقی به ویدئو‌های IGTV این است که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی خواستار آن بودند. این شرکت می‌گوید: « ما متوجه شدیم افزودن این قابلیت به IGTV از آن‌جایی که این بخش کار خود را شروع کرد، یک تکامل است. ما اعتقاد داریم این یک تکامل درست است. افزوده شدن حالت افقی به IGTV از جهات مختلف شبیه زمانی است که ما محدودیت مربعی بودن تصاویر را برداشتیم. از آن زمان تا کنون افراد زیادی مشارکت خود را افزایش دادند و خلاقیت آنان شکوفا شد. ما معتقدیم همین اتفاق برای IGTV نیز رخ خواهد داد.» IGTV برای این که از سوی کاربران قبول شود و آن‌ها از این قابلیت استفاده کنند، تلاش زیادی کرده است اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. پیشتر در گزارشی اعلام شده بود که بسیاری از سازندگان محتوا، علاقه‌ای به استفاده از IGTV ندارند. مدتی پیش گروهی از تولیدکنندگان محتوا با تیم مدیریت استعداد همکاری کرده و از این قابلیت برای انتشار محتوای خود استفاده کردند. این افراد به نظر راضی می‌آمدند اما به صراحت گفتند هنوز نتوانسته‌اند از ساخته‌های خودشان درآمد کسب کنند. دلیل آن هم این است که بر خلاف یوتیوب، اینستاگرام یک سرویس تبلیغاتی ندارد که تنها از روی تعداد بازدید به سازنده ویدئو پول پرداخت کند. بخشی از کشمکش تولیدکنندگان محتوا با IGTV حالت عمودی ویدئوها بود زیرا آن‌ها باید یا یک ادیت جداگانه ساخته خود را منتشر می‌کردند و یا ویدئویی اختصاصی با حالت عمودی برای این بخش اینستاگرام ضبط می‌کردند. در ضمن تعداد بازدیدها در اوایل پایین بود اما پس از اینکه یک پیش نمایش از آن در صفحه اصلی به نمایش گذاشته شد آمار بازدید این ویدئوها نیز افزایش پیدا کرد.

امضای کاربر : قیمت تشک طبی
شنبه 11 خرداد 1398 - 12:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

امتیاز شما به
کل انجمن
امتیاز شما به
صفحه جاری