YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> جشنواره طرفداران Realme محلی برای رونمایی از گوشی جدید این شرکت
زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:41 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 135
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 45
عضویت: 24 /6 /1396
تشکر شده : 1
جشنواره طرفداران Realme محلی برای رونمایی از گوشی جدید این شرکت
جشنواره طرفداران Realme محلی برای رونمایی از گوشی جدید این شرکت
کمپانی Realme اعلام کرد که قصد دارد گوشی جدید خود را در جشنواره مخصوص طرفداران این کمپانی معرفی خواهد کرد.
جشنواره طرفداران Realme محلی برای رونمایی از گوشی جدید این شرکت ، کمپانی Realme تحت لیسانس شرکت اوپو در چین مشغول به کار است. این کمپانی هر ساله جشنواره‌تی مخصوص هواداران خود برگزار می‌کند که تا با مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشد و اگر محصولی را می‌خواهد، رونمایی کند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که جشنواره سالانه طرفداران آن، Realme Gala قرار است در دهلی نو و در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) برگزار خواهد شد. البته کلمه سالانه برای این جشنواره کمی اغراق‌آمیز است چرا که این کمپانی کمتر از یک سال است که فعالیت می‌کند.

Realme دو برنامه اصلی را برای این جشنواره در نظر گرفته است. اول از همه این که در این جشنواره Realme U1 رونمایی خواهد شد و دوم خوش گذراندن. برنامه‌های جالبی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است اما اگر کسی از هواداران محصولات کمپانی Realme قصد داشتن گوشی جدید این شرکت را دارد باید در رقابتی شرکت کند که در نظر گرفته شده است. Realme قصد دارد در این جشنواره، مسابقه عکاسی برگزار کند که نام آن ReadyForU# است و نفرات برتر این مسابقه صاحب یک دستگاه گوشی Realme U1 خواهد بود که از طرف شرکت اهدا خواهد شد.

نحوه شرکت در مسابقه بسیار ساده است؛ علاقمندان باید با یک شیء با شکل U عکس سلفی بگیرند. سه نفر شرکت کننده که خلاقانه‌ترین سلفی‌ها را بگیرند یک دستگاه U1 دریافت خواهند کرد و به 10 نفر اول یک کوپن آمازون به ارزش 500 روپیه اهدا خواهد شد. مهلت شرکت در این رقابت جذاب تا 24 نوامبر است.

جشنواره Gala یک رویداد اختصاصی خواهد بود که شرکت Realme برگزار خواهد کرد و کسانی که علاقه دارند در این رویداد جالب و سرگرم کننده شرکت کنند، باید ثبت نام کنند و اگر خوش‌شانس باشند اسمشان برای دعوت شدن پذیرفته شود.

امضای کاربر : تور گرجستان پاییز
سه شنبه 20 آذر 1397 - 12:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی