YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> درباره خرید قطعات کوادکوپتر بدانید
زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 5:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 174
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 2
عضویت: 21 /8 /1397
سن: 21
درباره خرید قطعات کوادکوپتر بدانید
خرید قطعات کوادکوپتر

این روزها کوادکوپتر به عنوان یک پرنده بدون سرنشین که قابلیت کنترل از راه دور را دارد مورد توجه بسیاری ازافراد قرار گرفته است. این پرنده های بدون سرنشین علاوه برجنبه سرگرمی در حیطه کارهای تخصصی از جمله عکسبرداری های هوایی و یا امداد و انتقال مرسوله های پستی کاربرد دارند.
در حقیقت کوادکوپتر از۴ موتور که تقریبا با فاصله یکسان از هم قرار گرفته اند ساخته شده اند. بر روی این موتورها ملخ نصب شده و چرخش خلاف جهت این ملخ ها باعث پرواز این پرنده بدون سرنشین می شود. هماهنگی این موتورها و تفاوت سرعت موتورها باعث میشود که کوادکوپتر بتواند در جهت های مختلف حرکت نماید.
کوادکوپتر که به عنوان پهباد و یا مولتی روتور نیز شناخته می شود در انواع مختلفی ازجمله تری کوپتر و هگزا کوپتر دسته بندی می شود. اما کوادکوپتر از سایر مدل ها مرسوم تر است.
خرید اینترنتی قطعات کوادکوپتر
برای اینکه بتوانید کوادکوپتر شخصی خود را دراختیار داشته باشید علاوه بر اینکه می توانید اقدام به خرید کوادکوپترآماده کنید ، می توانید به صورت فردی اقدام به ساخت کوادکوپتر شخصی خود کنید. برای این منظور کافیست با اجزای تشکیل دهنده آن آشنایی داشته باشید. در مقاله آشنایی با اجزای تشکیل دهنده کواد کوپتر به معرفی اجزای تشکیل دهنده آن پرداخته ایم.
قطعات زیر همگی از اجزای مهم کواد کوپتر می باشند که هر کدام در انواع مختلف و دررنج قیمت متفاوت در فروشگاه قطعات الکترونیک کالا الکترونیک در دسترس شما قرار دارند. با کلیک بر روی هرکدام از آن ها می توانید اقدام به خرید اینترنتی قطعات کواد کوپتر و یا حرید لوازم یدکی کوادکوپتر نمایید.درایور موتور دی سی و اینکدر این کنترل کننده سرعت موتور برگرفته از صنایع نظامی ژاپنی می باشد.دارای ثبات و کیفیت بالا ، حفاظت بار و حرارت آزاد صفحه ALU ادغام شده می باشد. برای کنترل سرعت 5 تا 100 درصد به طور وسیعی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.


فلایت کنترل فلایت کنترل، اتاق فرمان ربات پرنده است که وظیفه حفظ وهدایت کوادکوپتر را به جهت های مختلف برعهده دارد . فریم و بدنه فریم یا بدنه به عنوان مهم ترین اجزای سازنده کوادکوپترشناخته می شود. بدنه های مورد استفاده برای این ربات‌های پرنده غالبا از جنس پلاستیک، فایبرگلاس و کربن می باشد. البته در سال های اخیرطرفداران این ربات های پرنده از بدنه هایی با جنس کربن که وزن کم ومقاومت بالایی دارند استقبال بیشتری نشان داده اند. موتور براش یک موتور براش (Brush DC Motor) توسط یک جریان مستقیم راه اندازی می شود و به خوبی می تواند کنترل دقیق سرعت چرخش را فراهم کند. از آنجایی که این موتورها می توانند نرخ بالای گشتاور به سکون را فراهم کنند، می توانند گشتاور سه تا چهار برابر بیشتر نسبت به میزان تخمین زده شده را تولید کنند


رادیو کنترل-گیرنده رادیو کنترل به عنوان یکی از وسیله های مهم و پایه و اساس هواپیما یا مولتی روتور شما می باشد ، اصولا صنعت آرسی (RC) بر پایه رادیو کنترل بنا نهاده شده است.به طوری که یک رادیو کنترل خوب و با کیفیت میتواند تعیین کند که شما یک پایلوت (یا خلبان ) خوبی هستید یا خیر.ملخ و پروانه ملخ در کوادکوپتر تنها بخش آیرودینامیکی است که وظیفه شناور کردن دستگاه را در هوا برعهده دارد، از این رو انتخاب صحیح ملخ با توجه به دور موتور و قدرت موتور حائز اهمیت می باشد، انتخاب یک ملخ مناسب و با کیفیت عالی علاوه بر اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، در کیفیت پرواز دستگاه نیز تعیین کننده است.شارژر شارژر در حقیقت تامین کننده انرژی پروازکوادکوپتر است و در حال حاضر توسط باتریهای لیتیوم پلیمری صورت می گیرد. اگر بتوانید در زمان مناسب و بجا ار شارژر استفاده کنید در حقیقت عمر باتری خود را افزایش داده اید.
اسپید کنترل اسپید کنترل وسیله ای است که وظیفه ی کنترل سرعت موتور نصب شده بر روی کوادکوپتر را بر عهده دارد. در خرید قطعات الکترونیک توجه داشته باشید که اسپید کنترل با موتور خریداری شده سازگاری داشته باشد.

امضای کاربر : خرید قطعات الکترونیک
فروشگاه قطعات الکترونیک
تزریق چربی
ورق گالوانیزه
دوشنبه 19 آذر 1397 - 11:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی