YPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> چگونه رشد موهایمان را سریع تر کنیم؟
زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:36 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست عزیز؛
به انجمن سرگرمی ، تفریحی و دوستانه خودت خوش اومدی
براي مشاهده تالار ها با امکانات کامل میتونید از طريق گزینه های زیر اقدام کنيد
عضویت سریع و آسان
یا
ورود به حساب کاربری


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید لباس

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

خرید کفش با کد تخفیف

 


تعداد بازدید 198
نویسنده پیام



ارسال‌ها : 14
عضویت: 21 /5 /1397
تشکر شده : 1
چگونه رشد موهایمان را سریع تر کنیم؟
چگونه رشد موهایمان را سریع تر کنیم؟ اگر می خواهید رشد موهای شما سریع تر شود و همچنین موهای سالم و براقی داشته باشید می توانید از ماسک های خانگی استفاده کنید و در مدت زمان کوتاه شاهد رشد سریع موهای خود باشید. در ادامه این پست به معرفی برخی از این راهکارها اشاره شده است. با روزباتو همراه شوید…
برای مطالعه مطالب بیشتر می توانید به لینک راههای افزایش رشد مو مراجعه نمایید.
برس کردن مو
برای اینکه رشد موهای خود را زیادتر کنید می توانید هر روز برای یک تا دو دقیقه به برس کردن موهایتان بپردازید. این کار موجب می شود که در پوست سر شما گردش خون تحریک شود. البته نباید اینکار را با فشار انجام بدهید چون سبب شکسته شدن موهایتان خواهد شد و البته به رشد بیشتر هم کمک نمی کند بلکه به آرامی ماساژ سر را انجام بدهید تا موهایتان هیچ آسیبی نبینند. هیچ وقت در زمان خیس بودن مو آن ها را شانه نکنید چون آسیب جدی به ریشه مو وارد می رود و سبب می شود موهای شما شکننده شوند.
مصرف پروتئین و مواد غذایی سالم
نداشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند یکی از اصلی ترین دلایل عدم رشد مناسب مو و سلامت آن باشد. شما علاوه بر اینکه از ماسک ها و مراقبت های مو استفاده می کنید بلکه باید پروتئین بخورید و نیازهای اصلی موهایتان (تامین پروتیئن ، املاح مورد نیاز و ….) را برطرف نمایید تا موهای شما نیز پاسخ مثبتی به شما بدهند.
استفاده از ماسک مو
چگونه رشد موهایمان را سریع تر کنیم؟ اگر می خواهید یک ماسک فوق العاده برای خودتان آماده کنید کافی است مواد زیر را با یکدیگر ترکیب نمایید و بعد ترکیب بدست آمده را به ریشه موهایتان بمالید و ماساژ بدهید و طول موهای خود را به این مواد آغشته نمایید و برای ۴۰ دقیقه ی به وسیله یک حوله سر خود را بپوشانید. برای اینکه نتیجه ی بهتری بدست بیاورید می توانید سرتان را با یک کلاه بپوشانید. پس از گذشت ۴۰ دقیقه سرتان را بشوید.

  • یک عدد زرده تخم مرغ

  • یک قاشق عسل

  • یک قاشق روغن زیتون یا روغن کتان

  • یک قاشق آب میوه یا آب جو

  • یکی دیگر از ماسک های که شما می توانید برای افزایش میزان رشد موهای خود از آن استفاده کنید آب سیب زمینی است که البته علاوه بر رشد مو سبب بالا رفتن میزان درخشندگی موهایتان نیز می شود. تنها کافی است مواد زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و بعد به ریشه موهایتان بمالید و در نهایت ۳۰ دقیقه ی صبر کنید و بعد آن را بشویید و تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید.

  • آب سیب زمینی (۲ سیب زمینی بزرگ)

  • یک قاشق عسل

  • یک عدد زرده تخم مرغ

  • استفاده صحیح از نرم کننده ها
    هیچ وقت نباید نرم کننده ها یا حالت دهنده های مو را به ریشه موهایتان بزنید زیرا علاوه بر چرب شدن پوست سر و ریشه مو بلکه سبب می شود موهای کم پشتی داشته باشید. استفاده از اینگونه مواد باید فقط در طول مو انجام شود نه ریشه و پوست سر.
    فراموش نکنید برخی از تقویت کننده های مو به دلیل اینکه موم و سیلیکون داشته اند ، منجر به بسته شدن منافذ پوست شده و جلوگیری از تنفس پوست سر را به همراه خواهد داشت.
    پوست سرتان را با روغن ها ماساژ بدهید
    خیلی ساده روغن مثل کتان ، نارگیل، جوجوبا ، آرگان یا زیتون را کمی گرم کنید که فقط اندکی احساس گرما داشته باشد و بعد پوست سرتان را به شکل دایره ی در اطراف ریشه مو ماساژ بدهید. حدود بیست دقیقه ی اینکار را انجام بدهید و بعد از آن سی دقیقه هم صبر کنید و سپس موها و ریشه آن ها را به خوبی بشویید. (دقت کنید که روغن اصلا نباید داغ باشد).
    میتوانید برای رشد سریع موها از شست و شو با سرکه نیز استفاده کنید به این صورت که ۲ قاشق سرکه را با آب ترکیب نمایید و سرتان را با آن بشویید.


    روز با تو

    منبع:http://roozbato.com/how-to-make-hair-growth-faster/

    شنبه 27 مرداد 1397 - 10:47
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    تشکر شده: 1 کاربر از sabajalalvand73 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mobina123456 &
    mobina123456 آفلاین




    ارسال‌ها : 23
    عضویت: 12 /7 /1401
    تشکرها : 5
    تشکر شده : 1

    پاسخ : 1 RE چگونه رشد موهایمان را سریع تر کنیم؟
    سلام خیلی ممنون به خاطر مطلب خوبتون. استفاده از چه شامپو ضد ریزش ایرانی رو توصیه می کنید؟

    شنبه 30 مهر 1401 - 14:08
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    تازه سازي پاسخ ها



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :

    کد تخفیف خرید لباس

    کد تخفیف خرید لباس

    کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

    خرید کفش با کد تخفیف

     
  • سرگرمی
  • مذهبی
  • سبک زندگی
  • موسیقی
  • سلامتی
  • پوست و مو
  • بیوگرافی