چرا بازاریابی پیامکی موفق تر از بازاریابی از طریق ایمیل می باشد؟
چندین سال از ایجاد بازاریابی ایمیلیآموزش کار با کامسول می گذرد و تقریبا بیشتر افرادی که شغلشان مربوط به بازاریابی می شود با این روش از تبلیغات آشنایی دارند. بازاریابی از طریقclick ایمیل در ابتدا در ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن در اروپا و به تدریج در دیگر کشور های جهان مورد استقبال قرارر گرفت. از دلایل استفاده از بازاریابی ایمیلیکتاب آنالیز و کاربرد های پلاسمونیک و محبوبیت یافتتن آن، ارزان بودن (در بیشتر مواقع حتی رایگان) و راحتی ارسال وو دسترسی به مشتریان را می توان نام برد. بازاریابی پیامکی نیز یکی دیگر از روش های تبلیغاتی می باشد. با اینکه ۲۰ سال است که از ارسال اولین پیامک می گذرد،، اما می توان گفت که تنها طی چند سال گذشته بازاریابی پیامکی به اوج دوران شکوه خود رسیده است و به رقیبی جدی برای بازاریابی ایمیلی تبدیل شده است. پیامک یا همان اس ام اسنصب مایکروسافت داینامیک، پیام نوشتاری کوتاهی است که به صورت مستقل به تلفن های همراه ارسال می شود. مزیت های بازاریابی پیامکیسایت سازمان حسابرسی بسیار بیشتر از ایمیل می باشد و امروزه بهترین گزینه ی تبلیغاتی شرکت ها و سازمان ها و … می باشد.
اینکه چرا بازاریابی پیامکی محبوبتر از بازاریابی ایمیلیآموزش امور مالیاتی است، اتفاقی بی دلیل نیست. در سراسر جهان ۹۵% از افرادی که از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند در همه ساعت روز آن را با خود به همراه دارند. دلیل این کار سریع بودن و دسترس بودن پیامک می باشد و افرادی که پیامک دریافت می کنند، میی خواهند به سرعت به آن پاسخ دهند. همچنین تعداد افرادی که از طریق گوشی همراه خود به اینترنت دسترسی دارند در مجموع بیشتر از کسانی است که از طریق رایانه به سایت ها دسترسی دارند. یکی دیگر از واقعیت های جالب در این زمینه این است که، در سراسر جهان ۷ میلیارد انسان از تلفن همراه استفاده می کنند که نزدیک به ۹۵% از جمعیت جهان می باشد در صورتی که تنها نزدیک به ۳ میلیارد نفر در جهان دارای ایمیل می باشند. این آمارها کاملا می تواند به ما نشان دهد که چرا بازاریابی پیامکی گوی سبقت را در چندین سال اخیر از بازاریابی ایمیلی ربوده است.
مشکلی که پس از رونق یافتن بازاریابی ایمیلیمشاوره حسابداری به وجود آمد، اسپم ها یا هرزنامه ها بودند. پس از مدتی از شکل گیری بازاریابی ایمیلی، کاربران دیگر قادر به تشخیص ایمیل های واقعی از اسپم ها نبودند. اما در بازاریابی پیامکی، شانس ورود یک پیامک اسپم گونه به صندوق پیامک های شما تنها ۱۱% می باشد.
مهم ترین ویژگی بازاریابی پیامکیبخش خدمات حسابداری سرعت بالای دیده شدن آن است. ۹۸% از پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به مشتریان، باز شده و خوانده می شوند. این می تواند تضمینی برای دیده شدن حتمی پیامک های تبلیغاتی شما باشد. در مقابل، آمارها نشان می دهند که تنها ۲۱% از ایمیل هایی تبلیغاتی توسط کاربران خوانده می شوند. این می تواند به خوبی نشان دهنده برتری بازاریابی پیامکیآموزشگاه حسابداری پرشین حساب نسبت به بازاریابی ازز طریق ایمیل باشد. همانطور که می دانید بازاریابی پیامکیآموزش مالیات سریع ترین روش تبلیغاتی برای دسترسی به مشتریان می باشد.
***خوشحال می شویم که از نظرات و تجربیات شما عزیزان در این زمینه استفاده نماییم.